Gå til innhold

E30 327 Turbo solkt...


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er dette en orginal hartge?

er nok ikke det. men alt på bilen er hartge uten ratt og frontfanger. og hartge bremsene er litt for småe for denne effekten.

blir nok tatt kontakt med hartge siden jeg sårt skulle hadt en frontfanger som tydligvis er umulig og skaffe. mangler og toppdekslet men det ser ikke særlig bra ut til disse motorene fra hartge.

lurte litt på og skaffe meg felgene men synest kanskje det er litt lite med 16" orginales til e30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ha e30 m3 bak eller e30 ix touring bremser.

foran blir d vel e36 m3 eller e46 m3.

bortimot 700hk motoren blir gjordt klar for 900hk og kommer til og kjøre til vanlig på ca 500hk nm er jeg litt usikker på. men d blir sikkert nok. :)

Må bare nevne at det er mye enklere å montere E36 M3 bremser enn E46 M3 bremser. De bruker samme kalipper, men skal du ha på skivene fra E46 så må feste for kalipper flyttes for å gjøre plass for 10mm ekstra skive. E46 skivene ser tøffere ut, men jeg fant det ikke bryet verdt å montere de isteden for E36 M3. For SÅ stor forskjell er det neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å lurer på ix-touring bak jeg også,men det ser vanskelig ut å komme over noe brukt.Skal man kjøpe nytt kan man jo likegodt koste på seg noen wilwood bremser eller noe sånt.Har lyst på 330mm foran på min.Men hva det blir vet jeg ikke ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir glatt til sommern skjønner jeg :D :D

Lykke til kjell rune! Tøft prosjekt

håper da d. :) vært kjekt med litt hjultak og da..

ix bremser bak er vel bare og kjøpe nytt...

ja ser jo gromme ut de e46 skivene da. sikkert dyre og. samme caliptere altså. tror jeg kommer til og gå for e46 men jeg får c. skal dra meg sta og godkjenne faenskapen og når den blir ferdig håper jeg...

håper på en gøy sommer vist jeg ikke gjør den ferdig og selger den og starter på noe annet nytt. har litt lyst på ny motor i touringen og men d får bli etter denne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Når warsteineren var i bilsport så hadde den den type grill som Endre Hånde henvisar til. Så nå veit du det og Espen3k. :wink:

Hehe jepp, skrev "tror jeg" da :P Skrev det fordi jeg visste at i hvert fall det var en som hadde hatt den samme bilen før Kjell-Rune (er det ikke 2? Ikke sikker.) Men tipper den var i Bilsport i 2002? Den var det ikke i 2003 eller etter det i hvert fall. Sry offtopic :wink:

Ticco har S60R bremser tror jeg;

www.ticco.com

"BROMSAR:

Fram: 4-kolvs Brembo med 330x32mm skivor, Adaptersats tillverkad av "Grottköping Racing", 750i Huvudbromscylinder.

Bak: Original."

059.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...