Gå til innhold

E30 327 Turbo solkt...


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

Når warsteineren var i bilsport så hadde den den type grill som Endre Hånde henvisar til. Så nå veit du det og Espen3k. :wink:

Hehe jepp, skrev "tror jeg" da :P Skrev det fordi jeg visste at i hvert fall det var en som hadde hatt den samme bilen før Kjell-Rune (er det ikke 2? Ikke sikker.) Men tipper den var i Bilsport i 2002? Den var det ikke i 2003 eller etter det i hvert fall. Sry offtopic :wink:

Den var i bilsport '98 eller '99.. En Jan Erik Jørgensen eller noe som hadde den da.. Med Lotec turbokit.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den var i bilsport '98 eller '99.. En Jan Erik Jørgensen eller noe som hadde den da.. Med Lotec turbokit.. :)

Okey :) Det var rimelig heftig på den tiden da!

Bilsport 1-2 '98 var det.. Hadde visst noen bilder på pc'n: :wink:

IM000793.jpg

IM000792.jpg

Og, da var det slutt på OT..

---------------------------------------

Fin E30 du har der! Fine de krysseikefelgene som satt på nå også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg S60R bremser, de er 330X32mm, sånne har jeg! 8)

Er dette dyre bremser eller, kjøpte du adapter fra han på autopower?

4-bolt?

Kjøpte adapter fra torjoki på ppf-forumet ja, strøkne!

Bremser må du finne selv, nye koster dem rundt 17k.

Skivene har 5-hulls boltsirkel som bør sveises igjen og moddes til 4X100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vertfall plukket ut motor og skal til og sveise litt nedi motor rommet og lakke det opp igjend for 3 gang. :) blir fort litt ripete nedi der serru.

får og fikset understellet nå håper jeg og kanksje pulverlakket d. :) ja det er grillen som var med warsteiner bilen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du TOREBMW skal gå inn på photobucket.com og ordne deg bruker, så kan du derifra laste opp bilder til ditt eget skjulte galleri på nettet og så bruker du bare url/link adressen som står under hvert bilde du har lagt til i galleriet ditt og så putter du den mellom de img greiene her, så vips har du bildene dine på nett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

solkte faktisk hele motoren som sto i så nå vet jeg ikke helt. veiv kjører jeg nok helt orginal 745 veiv og underspyling. kommer til og belage meg på en comp på 8,5:1 og kjøre runt 1,6 bar ny motoren blir kanskje borret opp til 3,8 vist pengene strekker til. blir ett kostbart bygg og er ikke sikker på om motoren havner i denne bilen da jeg plutseli fikk sånn troen på compressor på 3,5 literen som jeg skal sette i nå. håper på og få nedi motoren denne uken. har bygd om oljepumpen i dag og fått hadt på ny bunnpanne så motoren passer nedi. sportskassen er ikke helt bra men får holde til jeg får skaffet meg en ny siden disse ikke ligger bak vær en låvedør. har snakket en del med en selger av haltec datasprut og lurer på og satse på det. får da dette montert hos han og motoren benket og justert. har ikke lært meg helt det med og programere dataspruter enda. gleder meg til og prøve og starte den med 218hk nå og teste den litt før jeg eventuelt gjør noe mere. lyst til og få den til og gå pent og se hva som skjer etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Får svare på spm ditt jeg da Espen, nei han skal ikke selge bilen lenger. Han hadde planer om det, men han slogt den andre bilen sin istedenfor. :) Så heldigvis for det.

Og til deg bmw_728i: ikke at jeg har noe med det, men det hadde sikkert vært kjedelig å lakke den i samme fargene som den han akkurat har solgt. (Nesten akkurat da. Er jo ett halvt år pluss siden nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...