Kjell Rune Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Skrevet Februar 6, 2006 detta skal da vel bli pent. eller hva synest dere???
BMWGUDEN Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 fine stola du har fått deg der. når Kjeme an på veien?
Kjell Rune Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Skrevet Februar 10, 2006 i mårgen blir d en tur på gs og hente nye motorfester og eksosmanifoilpakninger så jeg ikke mister noe ladetrykk. så søndagen er den kanskje nedi der den skal være. skal prøve og få montert bakrutesenkeren og sveiset og lakket bagasjelokket nå i nermeste fremtid så blir detta bra d håper jeg. kommer med bilder mens vi holder på og montere tenker jeg.
Kjell Rune Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Skrevet Februar 13, 2006 da er motoren nedi kommet og har startet tilpassing av cooler fester og div. driver og vasker og gnikker litt så den skal c litt bedre ut, men tar d ikke så tungt siden dette kun er en prøvemotor til 2,7 blir montert.
Kjell Rune Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Skrevet Februar 15, 2006 her var da noen heller dårlige bilder av motoren som er kommet sån ca på plass. skal nå begynne og montere mellomaksling og trykkrørene så blir d vel diverse rundt om nedi der som skal finne plassen sin igjend.
Kjell Rune Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Skrevet Februar 15, 2006 men en ting er sikkert.. d er mye bedre plass nedi der i forhold til hvordan d var. er jo kozlig og skrue nedi der nå.
Kjell Rune Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Skrevet Februar 16, 2006 ja ja i dag har jeg fått skrudd litt igjen og funnet ut att jeg mangler mye småe dingser som jeg må ha, og så må jeg lage nye rør ned til cooleren så dette blir tett og i orden. så d skjer jo noe, men blir vel en pause nå til jeg får noen nye deler. har bestilt meg orginale sorte lister rundt fram vindu og bakvindu. ny fronten skal vel være på vei også så jeg gleder meg til jeg får alle delene.
Bimmerlars Skrevet Februar 16, 2006 Skrevet Februar 16, 2006 ja ja i dag har jeg fått skrudd litt igjen og funnet ut att jeg mangler mye småe dingser som jeg må ha, og så må jeg lage nye rør ned til cooleren så dette blir tett og i orden. så d skjer jo noe, men blir vel en pause nå til jeg får noen nye deler. har bestilt meg orginale sorte lister rundt fram vindu og bakvindu. ny fronten skal vel være på vei også så jeg gleder meg til jeg får alle delene. Hvor kjøpte du de sorte listene? Hva var prisen?
Kjell Rune Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Skrevet Februar 17, 2006 www.gsbildeler.no der står og prisen.
Bimmerlars Skrevet Februar 17, 2006 Skrevet Februar 17, 2006 www.gsbildeler.no der står og prisen. Fant det nå ja!
Kjell Rune Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Skrevet Februar 22, 2006 da har jeg drevet og skrudd lit og montert litt her og der. i dag har jeg begynt og shinet litt på el nettet til lykter, følere og div. fått på alle skruer under bilen og manglr bare og sette på bakerste delen av eksosen under bilen. herlig og bli ferdig under der. slitsom når man ikke har bukk. måtte ta med sykkel som står der og
Kjell Rune Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Skrevet Februar 22, 2006 mye rot i denne garasjen men men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå