Gå til innhold

325i litt skuffa


Divine
 Share

Anbefalte innlegg

Har godt til anskafelse av en 92 mod 325 cupe.

Bilen er grei, men den er svakere en jeg trodde med flere personer i bilen.

Er det andre her som merker stoor forskjell om de er 2 eller 4 pers i bilen.

325 har 192hk, alikevel blir jeg dratt sikkelig av nissan 200 sx som har 169hk :( er 325 motoren lat i forhold til heste kreftene den har?

Bilen min er chippet og har kvass kam, så den tar en vanelig 325.

(ikke mye,men akkurat som en 320 tar en 318is)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

200sx har et helt annet drag der 325'n er svak. 325 må opp i turtall for at du merker kreftene. Men, hadde du hatt en 328 hadde dette blitt en fight ja. Og ja, merker stooor forskjell på om du har 1 el 4 personer i lasten. NM blir jo halvert nesten med dette.

Og, gi bilen din den "rette" sjåføren, har denne Nissan blitt parkert. :) Ikke noe med at du ikke kan og kjøre, men BMW må kjøres "riktig" for at du for maks utnyttelse. :D Kanskje bullshit, menmen.

Bare sjekk 0-100 på min, kun KN filter som hjelper til, og det er lite. 1-5hk mer. Nissan har ihvertfall ikke en sjanse mot dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200sx har et helt annet drag der 325'n er svak. 325 må opp i turtall for at du merker kreftene. Men, hadde du hatt en 328 hadde dette blitt en fight ja. Og ja, merker stooor forskjell på om du har 1 el 4 personer i lasten. NM blir jo halvert nesten med dette.

Og, gi bilen din den "rette" sjåføren, har denne Nissan blitt parkert. :) Ikke noe med at du ikke kan og kjøre, men BMW må kjøres "riktig" for at du for maks utnyttelse. :D Kanskje bullshit, menmen.

Bare sjekk 0-100 på min, kun KN filter som hjelper til, og det er lite. 1-5hk mer. Nissan har ihvertfall ikke en sjanse mot dette.

He he, nei. Din 0-100 run er grunnen til at jeg kjøpte bilen, men bilen min tar han i starten . Det er jo på 3700 rpm at drage for turboen på 200sx setter inn, og da stikker den fra meg. :wink:

Bilen min er chippet så den dytter i fra 2700 på 2 gir og 3700 på 3

200 sx sitter noe jævelig på veien også vet jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200sx har et helt annet drag der 325'n er svak. 325 må opp i turtall for at du merker kreftene. Men, hadde du hatt en 328 hadde dette blitt en fight ja. Og ja, merker stooor forskjell på om du har 1 el 4 personer i lasten. NM blir jo halvert nesten med dette.

Og, gi bilen din den "rette" sjåføren, har denne Nissan blitt parkert. :) Ikke noe med at du ikke kan og kjøre, men BMW må kjøres "riktig" for at du for maks utnyttelse. :D Kanskje bullshit, menmen.

Bare sjekk 0-100 på min, kun KN filter som hjelper til, og det er lite. 1-5hk mer. Nissan har ihvertfall ikke en sjanse mot dette.

He he, nei. Din 0-100 run er grunnen til at jeg kjøpte bilen, men bilen min tar han i starten . Det er jo på 3700 rpm at drage for turboen på 200sx setter inn, og da stikker den fra meg. :wink:

Bilen min er chippet så den dytter i fra 2700 på 2 gir og 3700 på 3

200 sx sitter noe jævelig på veien også vet jeg :P

Innbiller meg at S13 har en lavtrykksturbo som begynner på rundt 2500? Eller er det bare jeg som tuller fælt nå? uansett turbo eller ikke, du har 30hk mere + chip, så enten er det noe galt med din bil, eller så er denne Nissan trimmet uten at eieren vet om det. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200sx har et helt annet drag der 325'n er svak. 325 må opp i turtall for at du merker kreftene. Men, hadde du hatt en 328 hadde dette blitt en fight ja. Og ja, merker stooor forskjell på om du har 1 el 4 personer i lasten. NM blir jo halvert nesten med dette.

Og, gi bilen din den "rette" sjåføren, har denne Nissan blitt parkert. :) Ikke noe med at du ikke kan og kjøre, men BMW må kjøres "riktig" for at du for maks utnyttelse. :D Kanskje bullshit, menmen.

Bare sjekk 0-100 på min, kun KN filter som hjelper til, og det er lite. 1-5hk mer. Nissan har ihvertfall ikke en sjanse mot dette.

He he, nei. Din 0-100 run er grunnen til at jeg kjøpte bilen, men bilen min tar han i starten . Det er jo på 3700 rpm at drage for turboen på 200sx setter inn, og da stikker den fra meg. :wink:

Bilen min er chippet så den dytter i fra 2700 på 2 gir og 3700 på 3

200 sx sitter noe jævelig på veien også vet jeg :P

Innbiller meg at S13 har en lavtrykksturbo som begynner på rundt 2500? Eller er det bare jeg som tuller fælt nå? uansett turbo eller ikke, du har 30hk mere + chip, så enten er det noe galt med din bil, eller så er denne Nissan trimmet uten at eieren vet om det. :lol:

Stemmer dette, synes at s14 er mye penere enn s13, liker ikke hovedlyktene, hovedlyktene skal være på fronten ikke ovenfor fronten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325 har 192hk, alikevel blir jeg dratt sikkelig av nissan 200 sx som har 169hk :( er 325 motoren lat i forhold til heste kreftene den har?

Bilen min er chippet og har kvass kam, så den tar en vanelig 325.

(ikke mye,men akkurat som en 320 tar en 318is)

Hvis du har kvass kam og chip har du betydelig mer enn 192 hk, så det der var litt rart, ja :o . Men så har du vel ikke vanos? Pluss vekta og muligens sjåføren. Er vel fra 100 km/t og opp du bør ha din styrke. Merkelig det der du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en 200sx s13 eller s14?

S13 har 169 og S14 200

Ja regnet med det, men tenkte ikke på effekten her. :D

Patrick B

Er s13 ja, glemte og ha det med :oops: uansett. Min kan jeg ikke dra mer en til 80 på andre, og får jo dermed en giring mer en han.

Har testa bilen hannes mange gannger, og det kan hende den er trimmet eller noe. Den går iallefall stygg bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...