Platepratar Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Har akkurat benytta helga til litt rustsliping av begge skjermbuene bak og venstre skjermbue foran. Er ikke lett å få vekk all rust innerst i skjermbuene. Det kommer jo fra innsida av kanten. Men får håpe det holder noen år ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 ......det hjelper med godt velikehold. Pass på at det ikkje er skadar i lakk, og at eventuelle reperasjonar vert utført på ein fagmessig måte. Rusten har ein tendens til å kome der det har vore eit eller anna frå før. Har ikkje til dags dato bala med rust på nokon av mine bilar gjennom 18 år, men så er eg nøyen og.... Bank i bordet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 22, 2005 Forfatter Share Skrevet August 22, 2005 Titta under dørene på bilen, det var komme litt rust helt intill sikaflexen som ligger der (eller hva det er) så blir rondell og sliping der neste uke . Du bør jo ikke bruke sikaflex da, det "samler" på fukten. gjør slik at fukten kommer inn, men har vanskelig for å slippe den ut.. ok, hva skal man benytte da da ? Har hatt intrykket at sikaflex stoppet vann rimelig godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå