Kimkim Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Skål alle sammen... håper dere får en hyggelig lørdags kveld men famile og venner ... her blir det liv ray,ray hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 He he he ! Høres fint ut.. Har akkurat hatt famile til opp over øra på besøk (passa 2 hyper aktive unger) så det blir tidlig kveld her på meg, mens dama jobber , i morgen blir det drag race på øra i Fredrikstad !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 desverre skåler jeg ikke med dere idag.. men reiser til tyrkia imårra Så kan skåle hver eneste dag neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Ja det er noen som har det fint..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Får slenge meg på her da. Skål.. Hjemme igjen nå.. Ble tidelig kvelden, men skal jo trossalt på BMW treff i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 jah, mens andre sitter på jobb..... Menmen. føler jeg fikk nok torsdag. drinker til 29,- gjør sitt med kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Akkurat kommet hjem etter et 16 timers taxi shift, rimelig lei av fulle mennesker som lukter vondt jah Sove 4 timer, så peiser vi innover mot japsetreff og (muligens) banekjøring i morgen i en (noe modifisert ) 200sx S14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Skål ja gutter. Sitter nå hjemme. etter en faktisk så oppløftende kveld med kompiseer. hhehee!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 tror jeg maa ha the biggest hangover i dag gratis drinker i baren paa hotellet i natt tok paa..vaakna paa stranda isted med sand overalt saa det var nok en vaat kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 i dag er d skååååållllll hjemme her og gitt. ha en fin og god helg folkens... mårra dagen blir jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 skål ja. full fest her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 skål folks! sitter hær med en jæger å roer'n litt,, var ute i går.. hadde sjåfør på e28 turboen.. fikk prøvd sej litt ja.. funka bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Skål Har akkurat kommet hjem fra kveldsvakt, og skal på jobb i morra tidlig. Men sånn må en jo bare regne med når mann er skiftarbeider. Kun 19 skift igjen til jeg har 14 dager fri igjen \:D/ Go helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Huff... Jeg skålte kanskje litt vel heftig inatt. Uggen form nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå