Gå til innhold

Trimming av 325 ny "throttle bodie" hvor mye utgjø


Divine
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på hva throttle body, chip, åpent filter, grenrør, katerstatter, eksos vil gjøre med en 325

Ha alt ved untakk av katterstatter (håper du mener noe som erstatter katalysator)

Du tar vanelig 325 med dette på. Akkurat som en 320 tar en 318is (det vil si at du så vidt det er siger saaaaakte i fra)

Men hvor for jeg kjøpt dette !! Vil ha mer brooom ! Bmw må tydelig vis ha masse hk og litt til for og gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være for dyrt.. Må se etterhvert.. Artigste hadde vært å overladet.. Men, spørs på pris :)

Eksos kommer snart, og kat erstatter er ikke så dyrt det heller.. Høre på pris på denne throttle body'n.. Og se etter grenrør.. :) Trenger ikke blir så mye mer enn 5000kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er helt sinnsyk frista til og skaffe, vil bare ikke bestille i fra usa og over e-mail :?

Går det an og bruke fra 328,m3 eller lignende ?

Vil ha mer dytt ..... (nei, kan ikke bare hive i m3 motor eller turbo til 40 k :P )

Ikke noe problem å bestille fra USA :)

M3 går det ikke å flytte over fra.. Jeg vet ikke med 328, men trur ikke det heller skulle hjelpe så mye, siden man benytter seg av 325 innsug på 328 for å få mere effekt..

Du skal vite det at å trimme NA er dyrt.. Ca 1000kr pr hestekreft.. Så det blir fort dyrt å få litt krefter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er helt sinnsyk frista til og skaffe, vil bare ikke bestille i fra usa og over e-mail :?

Går det an og bruke fra 328,m3 eller lignende ?

Vil ha mer dytt ..... (nei, kan ikke bare hive i m3 motor eller turbo til 40 k :P )

Ikke noe problem å bestille fra USA :)

M3 går det ikke å flytte over fra.. Jeg vet ikke med 328, men trur ikke det heller skulle hjelpe så mye, siden man benytter seg av 325 innsug på 328 for å få mere effekt..

Du skal vite det at å trimme NA er dyrt.. Ca 1000kr pr hestekreft.. Så det blir fort dyrt å få litt krefter..

Er skrekkelig klar over det :( men det ville hjulpet mye om jeg hadde fått samme efket som da ess chippet bilen. Kansje ringe og høre med de :wink::idea:

Vel det er det og bestille via e-mail til en fyr, og ikke et frima. Hadde hvert ok og vite hva prisen på dette er andre steder så jeg kunne sammenligna litt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sette større eller "portet" TB på motorer er et kjent triks for mer effekt. Som regel bruker man bare en TB fra en større, men lik, motor..

Noen som vet om større TB som passer på M52B28 fra andre bilmodeller, er ikke interisert å kjøpe en dyr oppborret nei (som bare er 1 mm større i diameter uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for svar, men hva gjør det for forskjell ? like mye som en chipp altså 10-8 hk ? Noen som hvet hva som kan benyttes fks 328 intak ? Eller en forhandler som selger dette?

Innsuget som sitter på 328 fra fabrikk er et 320 innsug,så med andre ord vil du få dårligere effekt.Det er vanlig å sette på 325 innsug på 328-en

for å få bedre effekt.Har gjort det selv og fungerer mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...