Nautiluz Skrevet August 20, 2005 Skrevet August 20, 2005 Selger noe av det bedre som er å få tak i innen SQ til bil. 1stk Jlaudio 300/4 forsterker. Denne koster 6700,- selges for 3500kr 1stk Jlaudio 500/1 forsterker. Denne koster 7100,- Selges for 4000kr. Alt kommer i esker og er pent brukt. Priser og info på www.xcs.no
Hhenrik Skrevet August 21, 2005 Skrevet August 21, 2005 fant nesten ikke noe info på siden om den 300/4 forsterkeren. Kan du gi noen specs. om den...det som betyr noe, ikke alt meningsløst info som jeg klør meg i hodet av
Nautiluz Skrevet August 21, 2005 Forfatter Skrevet August 21, 2005 Tja vet ikke helt hva info du er ute etter da. Slenger opp litt her. Den ser hvertfall slik ut. Den er på 75WRMS x4 i fra 1.5 til 4ohm. Altså det funker fint med ett frontsett og en grei bass brokoblet på dem siste kanalene. Størrelsen er 340x235x60mm 500/1 forsterkeren er helt identisk. Så det er fine forsterkere å plasere i ett bygg. Liten og kraftig er den og. Den leverer langt over 500w og siden den kan gjøre det i 4ohm!! Er det noen flere spørsmål så er det bare å komme med dem. Fikk du tittet på den linken jeg sendte deg anngående Jlaudio 12W3?
Hhenrik Skrevet August 21, 2005 Skrevet August 21, 2005 linken funka ikke Det som var problemet. Jeg skal ha en forsterker som kan drive et par relativt bra sub-elementer, og kansje kjøre 6x9" rockford power bakhøytalere sammen. Har enda ikke fått takk i subber.
Nautiluz Skrevet August 22, 2005 Forfatter Skrevet August 22, 2005 linken funka ikke Det som var problemet. Jeg skal ha en forsterker som kan drive et par relativt bra sub-elementer, og kansje kjøre 6x9" rockford power bakhøytalere sammen. Har enda ikke fått takk i subber. Oki. Ser at jlaudio har kommet med ny serie og oppdatert side. Så du kan se på denne siden. Står hvertfall litt og er bilde av dem. Er mye lyd i disse bassene. http://www.carsound.com/review_archive/subs/12w3.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå