Gå til innhold

Bmw&Vinterføre

bmwdude_1
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har kjørt pigg fritt på min e-36 320 nå i to år og det har fungert greit det. pendla over Dovrefjell to vintrer og generellt bratte bakker i boligfeltet der jeg bor.

sliter med å kome opp noen ganger, men har aldri måttet satt den fra meg. har derimot reist veldig veldig fort nedover der et par ganger da men det har gått bra det oxo. :)

må kjøpe med nye nå da.... hmm... kanskje kjøpe pigg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si jeg er litt spent på vintern som kommer, med tanke på min E21 323.

Har egentlig ikke peil på hvordan den kommer til å oppføre seg, men jeg kommer nok til å satse på pigg ja, og da gjerne Hakkapelita 4, som jeg bare har hatt gode erfaringer med før.

Spørs om det må bli litt ballast i baggasjerommet også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjørt overalt du,og på det meste av underlag i løpet av de 5 åra jeg har hatt bilen.men akkuratt de svingene der er jo et håpløst tilfelle hvis det er klink is.hvis marginen der er piggene som avgjør om jeg kommer opp eller ikke så er jeg redd at jeg hadde gitt faen i å prøve.satser ikke livet for å komme opp en bakke heller. laaaangt ned på sidene der.hadde det ikke vært for det er det bare ett spørsmål om rennefart :lol:

ja,da blir bra når nye-veien e på plass.då skal eg aldri kjøre vatnesvingane vinterstid.har hatt ein del dårlige opplevelsa der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...