wolfie^ Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 har en 87 mod 3,5l 218hk motor til salgs, den satt i en e28 528i som jeg kjøpte for å bruke girkassa,eksos,akslinger til ett anna prosjekt! motoren virker som er i bra stand, drar godt, har ikke brukt bilen utenom at jeg bare prøvde den før jeg tok ut kassa osv så veit ikkeno mer enn det, derfor selger jeg motoren og deler ganske billig! noen som byr på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flaa400 Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 hvis motoren er ikke gått for lamgt og den ikke bruker olje aqv nevneverdig grad, så vi si 3500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfie^ Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 noen? Pris og et par bilder av motoren hadde gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zicoman Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 komplett med ledning, hjerne, pris ?? peil på km stand..?? bilder? trenger motor så bare å ta kontat.. zicosl@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaFiA_maN Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 har du motoren enda ? er det med lednings nett og alt annet som er nødvendig, girkassa hadde du ikke var det slik ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå