Morten318 Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Har da fått på mine nye lykter. synes det blei veldig bra.. Noen synspunkter? Vet bilen er møkkete og jeg gadd ikke å finne et riktig sted osv å ta bilder. Bytta også micro filteret i bilen også.. blei utrolig mye bedre luft.. Kanskje ikke så rart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 hehe... helt enig.... Ble veldig pent det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Angel eyes er jo ikke feil. Hvilket merke er det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 takk takk.. hagenisse: tror det er in pro.. er gamle lyktene til sainsbury her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Ble pent det der ja, gjør seg med angel eyes Et spørsmål til deg : hvor ligger dette microfilteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Ble pent det der ja, gjør seg med angel eyes Et spørsmål til deg : hvor ligger dette microfilteret? ligger rett under dekselet der vindusviskerene er, vist du sjønner. skrur på noen plast skruer så tar du av dekselet, så er d bare å løsne på noen fester. hørest sikkert litt kope ut, men veldig enkelt.. Pene lykter ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Ble fin den bilen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 Ble pent det der ja, gjør seg med angel eyes Et spørsmål til deg : hvor ligger dette microfilteret? Mitt lå "bak" kjørecomputeren.. Måtta av med hanske rommet osv inne i bilen. Søk på forumet her så finner du DIY tråd.. Jeg gikk bare etter den.. super enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Pene lykter. Vurderer sånne selv. Er det disse?: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Pene lykter. Vurderer sånne selv. Er det disse?: dette er de de selger på GS? isåfall sett på de selv, men når du ser stort bilde er det carbonlook... og det er ikke aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 Pene lykter. Vurderer sånne selv. Er det disse?: Vet de er kjøpt på gs bildeler en gang i tiden.. hør med Sainsbury på forumet her.. var han jeg kjøpte de av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 ...pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Ble pent det der ja, gjør seg med angel eyes Et spørsmål til deg : hvor ligger dette microfilteret? Mitt lå "bak" kjørecomputeren.. Måtta av med hanske rommet osv inne i bilen. Søk på forumet her så finner du DIY tråd.. Jeg gikk bare etter den.. super enkelt Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Pene lykter. Vurderer sånne selv. Er det disse?: dette er de de selger på GS? isåfall sett på de selv, men når du ser stort bilde er det carbonlook... og det er ikke aktuelt Stemmer det, så det nå Står jo også ved siden av bilde. Finnes vel andre uten carbon? Akk ja, ut på leiting igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Share Skrevet August 22, 2005 tror ikke det er noe carbon inne i lyktene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå