Gå til innhold

Liten oppdatering med nye lykter

Share

Anbefalte innlegg

Har da fått på mine nye lykter. synes det blei veldig bra..

108_0843.JPG

108_0844.JPG

108_0845.JPG

Noen synspunkter? Vet bilen er møkkete og jeg gadd ikke å finne et riktig sted osv å ta bilder.

Bytta også micro filteret i bilen også.. blei utrolig mye bedre luft..

Kanskje ikke så rart? :)

108_0832.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent det der ja, gjør seg med angel eyes :) Et spørsmål til deg : hvor ligger dette microfilteret?

ligger rett under dekselet der vindusviskerene er, vist du sjønner. skrur på noen plast skruer så tar du av dekselet, så er d bare å løsne på noen fester. hørest sikkert litt kope ut, men veldig enkelt..

Pene lykter ja:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent det der ja, gjør seg med angel eyes :) Et spørsmål til deg : hvor ligger dette microfilteret?

Mitt lå "bak" kjørecomputeren.. Måtta av med hanske rommet osv inne i bilen. Søk på forumet her så finner du DIY tråd.. Jeg gikk bare etter den.. super enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt lå "bak" kjørecomputeren.. Måtta av med hanske rommet osv inne i bilen. Søk på forumet her så finner du DIY tråd.. Jeg gikk bare etter den.. super enkelt :)

Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene lykter. Vurderer sånne selv. Er det disse?:

thumb_4199.jpg

dette er de de selger på GS? isåfall sett på de selv, men når du ser stort bilde er det carbonlook... og det er ikke aktuelt :)

Stemmer det, så det nå :? Står jo også ved siden av bilde. Finnes vel andre uten carbon? Akk ja, ut på leiting igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...