Sleeper Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Her finner dere bilder av M5 prosjektet mitt. Teksten er på engelsk da jeg la det ut på en amerikansk side. The car is original a BMW M535i from 1986. Mods: - Full Alpina Suspension - 8,5" * 17" OZ Ceres with 235/40-17 - S38B36 MPower engine - Shortshift - Superschip - Shadowline - M5 3,6L Clutch I use std gearbox and diff, since the M535i can handle more power than a std M5. The engine swap was a lot of work, and many small mods has been done. The car drives perfect, and is a real powerslider Here is some pictures from when I bought the car and to how it looks today: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Skikkelig grom og fin bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Flott bil! Har sett den på bilder før.. men hvis det var du som bygde den, trodde du hadde solgt den? Gromt med OZ Ceres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 Jeg bygget den etter jeg solgte M3`en min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Flott bil! Hvilken radiator har du brukt og hvor tykk er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet August 21, 2005 Forfatter Share Skrevet August 21, 2005 Brukte org M5 3,6L radiator, men måtte kappe vekk en liten jern list på begge sider. Denne listen hadde ingen funksjon så det passet bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 åhh! , Ett herlig stykke kunst!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 21, 2005 Share Skrevet August 21, 2005 Rått prosjekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Jasså, Richard "Racing" har funnet veien hit nå. PK her forresten. Ennå i Spania? Blei jo meget bra med den nye motoren. Må nesten få se den i action en gang. Syns forresten salgs triks bildene av M3en var mer interessante. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet August 22, 2005 Forfatter Share Skrevet August 22, 2005 Du likte salgstrixe ja, bilen ble solgt den:) Er for tiden enda i Spania, uvist når jeg kommer hjem. Men da blir det testing av bilen på bane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Du likte salgstrixe ja, bilen ble solgt den:)Er for tiden enda i Spania, uvist når jeg kommer hjem. Men da blir det testing av bilen på bane! Bra, sikkert underholdene å kjøre med. Skal kjøre med min og fremover, med mindre den blir solgt. Har tenkt litt på salg. Alt e jo til salgs for rett pris.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Er det du som har koblet opp el. nettet i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 ser dere hvor ye penere bilen ser ut med en gang den får m5 motor?? rart att biler med stor motor ser fetere ut ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 @Csiturbo : Ja, det jeg som har koblet alt det elektriske med tips fra internett og en kar fra Skien, IKKE Helge Vik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 @Csiturbo : Ja, det jeg som har koblet alt det elektriske med tips fra internett og en kar fra Skien, IKKE Helge Vik. Okey.,.. da har jeg et par spm tildeg... nr: 2 Ölniveau statisch nr: 10 Ölniveau dynamisch hva koblet du de på? 635`en har kun en som heter Ölniveau.. og hva er dette?: nr: 8 DWA og nr: 11 SI Nr 11 er jo grei da siden jeg har en som heter SI på andre kontakten som det skal skjøtes sammen med men det hadde vært artig å vist hva de var til... Regner med at du ikke har koblet opp nr: 16 17 og 19 siden de er til diagnose greiern........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå