Ole-Magne Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Noen andre som skal dit? Har akkurat bestilt hotell på Meyergården, billige rom fikk vi åsså men har dere ikke bestilt så må dere forte dere, lite ledige rom... Tror det kommer til å bli ei kjempe helg med mye fart og gummi røyk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 jeg skal! henter bilen fra lakk i mårra så er det bare hjem og sette på eksos så er jeg klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 hvor er dette? mvh.530da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet August 22, 2005 Forfatter Share Skrevet August 22, 2005 hvor er dette?mvh.530da http://www.sommertreff.no/ all info finner du hær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 Jeg var tidligere i sommer... men den syden turen jeg var på tok knekken på økonomien min så blir nok heime i helga og \:D/ \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Noen andre som skal dit? Har akkurat bestilt hotell på Meyergården, billige rom fikk vi åsså men har dere ikke bestilt så må dere forte dere, lite ledige rom...Tror det kommer til å bli ei kjempe helg med mye fart og gummi røyk... Jeg skal. Men bor på nabohotellet. Ole Tobias heter det vel.. Det blir uansett skøy. Får bare håpe at været skjerper seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå