Gå til innhold

Det gjelder å få tatt det beste bildet ;) (hvit 318i, 91mod)

ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

Det var et fint bilde du har tatt.. Har du redigert det noe eller er det helt orginalt?

Redigert på det i den forstand at jeg har endret litt på kontrast og fargekurver og slike ting. Men dette gjøres jo på ALLE profesjonelle bilder uansett.;)

Men men takk takk :D Liker godt å ta bilder med speilrefleks :mrgreen:

Sorry at jeg så denne litt sent. Var ikke så vanskelig å montere det, brukte mer tid på å finne ut hvordan de orginale fangerne skulle demonteres, hehe. Det er betydlig mindre skruer og fester til Rieger delene enn de orginale fangerne, det er vel derfor det følger med litervis med silikonlim. Ble litt skuffa av det, for skulle helst sett at jeg kunne skru fast alt uten at ting vibrerer under kjøring. Med Rieger fronten må det limes og bruke støtte-braketter. Har også Rieger sideskjørt og bakfanger.

Husker ikke hva dette kostet, for jeg er også sånn som fixer alt på en gang. Forøvrig syntes jeg Rieger e46 fronten tar seg pent ut på E36, spesiellt compact, men ikke på andre modeller som E30/E34 osv. M-tech er også pent seff, spørs om man vil ha en front som skiller seg ut eller ikke. Så lenge det er en helhet i stylingen, så blir det lettere å godta en E46 front syntes jeg.

Hvis du skal kjøpe mye Rieger utstyr, så be om totalttilbud fra Powerzone. Jeg fikk god rabatt ved stor bestilling der. De har en veldig god avtale med Rieger på levering, så ALT av deler kom på én sending fra Rieger, 2 uker etter at jeg bestilte. (De får varer fra Rieger hver 14.dag).

Såh du opplever at den vibrerer under kjøring, eller fått fixet på dette?

Satt sammen en liten handlekurv hos powerzone:

- Rieger M3-E46-look Frontfanger - BMW E36 91> 4995kr

- Rieger Hekkskjørt inkl. gitter Hel bakfanger i... 4995kr

- Rieger Infinity Sideskjørt - BMW E36 Sedan / ... 2500kr

- Speedking Hele hovedlykter m/ Angel Eyes Svarte - ... 3995kr

- Lexus-style Baklykter Black Chrome 5-runde lamper ... 1995kr

- M3-look Sports Speil - Svarte - Elektriske og ... 2395kr

Totalt 20 875 kr.

Lurer på hvor mye avslag jeg evt vil få på denne kurven mon tro.. :?

Regner vel med at hvis man setter av en helg, så skal det gå greit å få det montert på? (to personer)

Kjøpte du din, cc330, E46-front MED lys hos powerzone? Evt om du kjøpte dem etterpå. Ser nemlig ut til at de ikke leveres med den fronten som er der nu. Peiling på hvor man har slike som passer i den fronten?

edit: typos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, vil tro det gå fint å få på dette i løpet av en helg, la lim stå å tørke over natten. Silikonlimet som følger med er svart og det var et HELVETES griseri på min hvite bmw. Spesiellt sidelistene som bare skal limes på. Lot det stå å tørke over natten (med masse teip) og brukte sikkert et par timer dagen etter på å fjerne synlig lim i kantene. Kjekt å ha en flaske lakkrens stående... :wink: Tåkelyktene fulgte med på mine, men det er orginale E46 M3 lykter så det er bare å få tak i et sett med slike. Fronten er lav, så jeg syntes det var greit å montere lampene på før jeg satte fangeren på bilen. Måtte noen småjusteringer til, spesiellt på den rammen som skal sitte rundt lampa.

Er ikke helt kvitt vibrasjonene på tåkelysene enda, men det er bare å lime i vei og bruke noen festebraketter.

Jeg fikk forøvrig 20% rabatt hos Powerzone, så det går ann å sende en mail og spørre om en god pris hvis du bestiller alt dette hos dem. Hvis du ikke får rabatter så finner du tilsvarende produkter andre steder til bedre pris... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil tro det gå fint å få på dette i løpet av en helg, la lim stå å tørke over natten. Silikonlimet som følger med er svart og det var et HELVETES griseri på min hvite bmw. Spesiellt sidelistene som bare skal limes på. Lot det stå å tørke over natten (med masse teip) og brukte sikkert et par timer dagen etter på å fjerne synlig lim i kantene. Kjekt å ha en flaske lakkrens stående... :wink: Tåkelyktene fulgte med på mine, men det er orginale E46 M3 lykter så det er bare å få tak i et sett med slike. Fronten er lav, så jeg syntes det var greit å montere lampene på før jeg satte fangeren på bilen. Måtte noen småjusteringer til, spesiellt på den rammen som skal sitte rundt lampa.

Er ikke helt kvitt vibrasjonene på tåkelysene enda, men det er bare å lime i vei og bruke noen festebraketter.

Jeg fikk forøvrig 20% rabatt hos Powerzone, så det går ann å sende en mail og spørre om en god pris hvis du bestiller alt dette hos dem. Hvis du ikke får rabatter så finner du tilsvarende produkter andre steder til bedre pris... :wink:

Har gått rundt og tenkt litt idag, og lurer nu på om jeg skal droppe tanken på å lakkere bilen sort (blir jo ikke 100% sort. Altså.. innvendig diverse steder og slikt)

Menne... det var altså ikke et -umulig- problem å få bort de svarte silikonrestene fra den hvite lakken?

Hmm... 20% sier du? :o Hvis du er å regne som en "normal" kunde der. Altså... at du ikke fikk et super-duper bra tilbud, så burde vel kanskje jeg også få det. Hvor mye bestilte du for når du fikk 20% avslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ingen umulighet å få av limet men det var ganske tidkrevende. Gjelder å grise minst mulig. :roll:

I utgangspunktet bestilte jeg for 28 laken. Helt normal kunde, de kjente meg ikke fra før. Send en mail med ønskelisten din og spør om det er mulig å få noe rabatt hvis du bestiller alt fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...