huldra66 Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Hei Har sett att det selges bruksanvisning på Ebay på hvordan en reparerer dette. Noen som har prøvd?? eller funnet en måte og reparere dette på?? Hilsen Terje
aloebiz.net Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 vil bare hjelpe dere Kom med noe mer utfyllende enn det du skriver her da så du hvertfall virker "litt" seriøs..... Hva gjør du for å fikse f.eks? Hvor og hva jobber du med osv....
Toro Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 HeiHar sett att det selges bruksanvisning på Ebay på hvordan en reparerer dette. Noen som har prøvd?? eller funnet en måte og reparere dette på?? Hilsen Terje Her har du en som er gratis. Verdt et forsøk.. http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=106
huldra66 Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Hmm Høres litt for lett ut og bare fylle på med kontakt rens. Fikk denne linken ( bare bilder ) http://www.ruru.ch/pages/Tinker/BMWKombi/index.htm Men det går ut på og demontere det hele inkludert display, rense display kontakter og gummilist som brukes som leder ( samme prisipp er brukt på mange typer display som F.eks kalkulatorer ) I tillegg var det anbefalt og bygge opp eller legge noe tynn klarplas slik att en fikk mere press på display mot kontakter. Har ikke prøvet dette enda men forklaringen har nok litt hold i virkeligheten siden jeg har en eldre kalkulator med display problemer og det er bare og presse litt så kommer den. Får se om jeg tar tak i dette en kveld Terje
Kenneth520IA Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Jeg hadde også pixelsfeil på begge mine biler, prøvde å rense dem, og det funker faktisk. Har ramla litt ut på den ene igjen, men skal prøve en gang til. Har hørt at det kan skje, men at det er helt i orden på 2. til 3. forsøk. Mye billigere enn å kjøpe nytt iallefall. Verdt et forsøk.
Bjørner Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 Har en kompis som fikk problemer med pixelfeil på sin 98' 528tdsa,han benytta tipet fra autopower.se som var linket til ovenfor, det futtet fint.
Rstockmann Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Eg har prøvd tipset fra autopower.se på min gamle bil, -97 528ia(mAZE sin gamle). Dette fungerte fint etter 2 forsøk.. Første gangen ble det bare litt bedre, men andre gangen kom alle pixlene etter ca 20 min.. Var ingen nevneverdige problemer med å fikse det, men det er ingen garanti for at det vil fungere Annbefaler alle med "grei teknisk innsikt" å prøve dette før dei evt. kjøper nytt.
Toro Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Eg har prøvd tipset fra autopower.se på min gamle bil, -97 528ia(mAZE sin gamle).Dette fungerte fint etter 2 forsøk.. Første gangen ble det bare litt bedre, men andre gangen kom alle pixlene etter ca 20 min.. Var ingen nevneverdige problemer med å fikse det, men det er ingen garanti for at det vil fungere Annbefaler alle med "grei teknisk innsikt" å prøve dette før dei evt. kjøper nytt. Har prøvd dette selv 2 ganger, men uten at det har funka noe særlig. Brukte du alle 3 boksene som det stod om i tipset? Eller bare CRC oxide clean?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå