Iver Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Hei! Hvor kan jeg få tak i lavkomp. stempler til M3 3,0?? MVH Iver Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Prøv her http://www.pure-pf.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Prøv herhttp://www.pure-pf.com/ Filip heter han som har de neddreide stemplene der. Han skal ha 1200 kr for de. Men jeg har selv ikke kjøpt de, for de er neddreid en god del. Og jeg er litt redd for varmgang på stempelfjørene. Ta en kikk på dine egne orginale stempler, så skjønner du fort hvorfor... Ta heller å dekomp på en annen måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 Du anbefaler anna topp pakning eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Ja, selv kjøpte jeg en MLS-stålpakning 3mm til min motor. Se her: Og det er andre måter å senke kompresjonen ekstra på, men alt koster jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiansen motorsport Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Ja, selv kjøpte jeg en MLS-stålpakning 3mm til min motor.Se her: Og det er andre måter å senke kompresjonen ekstra på, men alt koster jo.... En slik pakning kunne jeg tenkt meg også. Men det er jo ingen som får tak i til europeiske M3 3.0. Eller vet du om hvor jeg kan få tak i en slik? Alternativt er kobberpakning og orginal pakning, men har selv lyst på MLS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Er det ikke smidde lavkomp stempler å få kjøpt til M3 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver Skrevet September 4, 2005 Forfatter Share Skrevet September 4, 2005 I utgangspunktet er vel de originale stemplene i M3 solide nok til å tåle 0,6-0,8 bar hvis du får ned kompresjonen nok med den pakningen...??? Pedi: Hvor fikk du tak i din pakning? Hvor mye er det fornuftig å ladde før du bør bytte programvare/datasprut?? Har chip fra ES Tuning nå og lurer litt på hvor mye jeg kan ladde med det oppsettet...? Har fått ett bra tilbud fra Sverige, T66 turbo, grenrør, intercooler, dump valve, waste gate for ca 24000 Sek. Det oppsettet pluss chip som sperrer på 8300rpm hadde sikkert gjort susen... Det frister noe jævlig Iver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 I utgangspunktet er vel de originale stemplene i M3 solide nok til å tåle 0,6-0,8 bar hvis du får ned kompresjonen nok med den pakningen...???Pedi: Hvor fikk du tak i din pakning? Hvor mye er det fornuftig å ladde før du bør bytte programvare/datasprut?? Har chip fra ES Tuning nå og lurer litt på hvor mye jeg kan ladde med det oppsettet...? Har fått ett bra tilbud fra Sverige, T66 turbo, grenrør, intercooler, dump valve, waste gate for ca 24000 Sek. Det oppsettet pluss chip som sperrer på 8300rpm hadde sikkert gjort susen... Det frister noe jævlig Iver Er dette et tilbud du har fått av en privat person som selger det brukt eller er det fra butikk, det der hørtes jo veldig interessant ut det settet. Men er nysgjerrig på om hvor pakningen kommer ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iver Skrevet September 4, 2005 Forfatter Share Skrevet September 4, 2005 Det er en privatperson som driver ett firma i sverige som leverer trim til Sugemotorer Bmw... Rnb-racing trur jeg det var. Settet var pent brukt, bare ett grenrør her hjemme til M3 koster jo 12500kr, så det må da være billig.... Iver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Pakningen min kommer fra PPF i Sverige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå