Ingenteng Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 jeg ser du har prøvd å bytte lys bryter. har du sjekket at dette er lysbryteren såm passer din bil? det finnes nemlig 3-4 forskjellige. de ser likens ut men hvis det ikke er riktig serie nummer på de så vil de ikke fungere. hadde samme feil på min bil å da prøvde jeg å bytte flere lys brytere å til slutt så fungerte det. jeg vil tro at det enten er feil med bryter eller rele. det er også ganske vanlig at det kan være dårlig kontakt på stikkkene til bryter og rele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Kjell Z3: kjørelys bak er påbudt. Det har jeg selv erfart hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 har endelig fått fiksa problemet med lysa da!det viste seg at det var et brudd på styrestrømmen som går inn på releet så etter å ha lagt opp en ny ledning så blei alt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå