stiifen Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 hei!! jeg har noen 18" felger som jeg er veldig kiin på å kjøpe!! disse felgene står nå på en E39..så mitt sp.mål til dere er : passe disse felgene på en E36?? bolt sirkelen er den samme 5x120..innpress er 35, men er det noen forskjell på nav kopp tingen i midten på disse bilene??? dvs der du setter felgen på bilen??? håper på hurtig svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Hvis innpresset er 35 så går det greit. Men da skulle de ikke passe på en e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 E36 har 72,5mm nav E39 har 74,1 så du må bruke plast ring.Løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 ok...men hvor går grensen til om di passer eller ikke da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 hvor kan jeg kjøpe slike plastringer da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Sikker på at felgene har ET35? I så fall er de feil for E39... Høres rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 sikker å sikkker ...han jeg skulle kjøpe dem av sa at han var litt usikker.. men han tippet at di var ca 35...så jeg vet ikke helt...men om jeg må ha plastringer for å få dem til å passe, hvor kan jeg evt. kjøpe slike?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Sjekk felgene før du kjøper da, siden et35 på E39 ikke stemmer overens helt 100. Sentreringsringer før du kjøpt på de fleste butikker som selger dekk og felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 ja..det må jeg vell igrunn gjøre da...men med slike senter-ringer. vl det være likt å kjøre med disse som uten?? eller vil det bli viberasjoner osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Felgen vil gå på og sannsynligvis holde seg der uten ringene men ville kjøpt jeg ihvertfall. Er noe dritt å montere felgene uten ringene(felgen faller av og du må stresse for å få den helt 100 på for så å sette i boltene.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå