JE Motorsport Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 BILEN BLE STJÅLET FRA KARIHAUGEN 23.08.05 KL.17.40, JEG ER MEGET TAKKNEMELIG DERSOM NOEN KAN HA SETT BILEN ELLER HA OPPLYSNINGER SOM KAN HJELPE MEG Å FÅ TILBAKE BILEN. RING TLF. 92 60 56 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Hvor er Karihaugen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Karihugen ligger akkuratt på grensa mot lørenskog fra oslo.. Nærheten av furuset,stovner,lillestrøm,strømmen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 For noen syyyle jævler!! Noen klare bare ikke å få inn i hodet sitt at folk faktisk JOBBER og sliter som f... for at de skal ha råd til slik. Håper virkelig du får tak i vedkommende, og "hils" de fra meg! Er rett og slett tragisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Huff da... Du får bare håpe på at den ikke er kappet i tusen biter allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 FY FAN SIER JEG BARE FY FAN FOR NOE SÅ JÆVLI Får du tak i de så ta en BREISLADD over dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 skulla ha fila utstyret av de som er så jæla idiotiske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Ånei, ånei dette er ikkje bra Den Råe fine bilen og..blir så forbanna når eg høyre slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Du får gi dem et slag over nesen fra meg og vist du får tak i dem, for noen syke, syke jævler: er ikke alle som synes at en bil bare er en bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Faen hvor jævlig! Det var jo min kommende bil! Skal holde øynene åpne! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 23, 2005 Forfatter Share Skrevet August 23, 2005 Takk for sympatien!Jeg er fortsatt helt lamslått,har lagt ned sååå mange timer i den bilen for å få den som jeg ville ha den.Var meget i vil om jeg skulle selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Vi får se om det kommer mye deler tilsalgs til E36 nå.. Det er mye deler på denne bilen som er veldig omsettelig.. Håper du finner den.. Fy faen for en frekk måte å stjele vogna på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 jeg skal holde vakt, jeg bor i på stovner og er ofte mye ute,så skal holde utkikk etter den, men ta så bli medlem hos bilforumet.net og skriv dette der, dem er i flertall som bor i dette området, så har vi mere hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Var det felgene på bildet som stod på da den ble stjålet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Jævlig unødvendig å f... så iriterende at folk må gjøre sånn! håper du finner igjen bilen din fort å at den er hel å like fin som før den ble stjålet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå