Gå til innhold

HJELP MIN E36 328 ER STJÅLET


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Siste oppdatering; Kjetil Somme stod ved siden av de på Tøyen,han ringte 112. Bilen er nå stanset på Carl Berner. De er ilagt håndjern. Bilen taues inn.

(Kjetil var klar hadde kjørehanskene på og var klar!! Stor takk til hans innsats.

Gode nyheter.. :) Får håpe bilen fortsatt er like fin som før nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur kanskje jeg så den i går.. Den kjørte forbi oss på Tveita. Hvis det var den. Like felger hvertfall, pluss 6'er lyden. Var kvelden, så så ikke om det var en 320i eller om det kunne ha vært din.

Jeg var passasjer, så jeg så ikke skilt-nr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet Kjetil!!! :-)

Håper bilen er i OK stand Joar!

Dette har ihvertfall bidratt til at Bimmers gjengen ikke lar ukjente prøve bilen ved salg uten følge, vise ID osv... Et lite positivt drag i en ellers veldig trist sak.

(som kanskje endte godt, hvis bilen ikke er altfor herpa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRIT BRA!!!

(Viewer discestion advised!)

Nu ble jeg glad på Joar`n sine vegne :D

får håpe at jævlen som tok bilen råtner i fengsel og dør en lang og pinefull DØD!

Sleng ut bilde av jævelen som tok bilen så flere selger slipper og møte på drittsekken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

:stupid: Hørte på politiradion og plukket opp navnet på sjåføren. Det var ikke Emil, men Marius Gabrielsen han het... Født 26.08.75 Hilsen Edgar.

Måtte denne Gabrielsen brenne i hælvete! :evil:

Forøvrig en kjempegod nyhet at bilen er funnet - er også veldig spent på å høre i hvilken stand bilen er nå...kanskje greit at jeg har tilbrakt helgen i Vestfold for har selv sort e36 coupè. Riktignok en 323ci da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joar er hjemme igjen og på nett :wink:

:D DA HAR RETTFERDIGHETEN SEIRET :D

Takket være 2 stk. på forumet her:R.Andersen og Kjetil Somme :clap:

Andersen ringte meg på mob. og fortalte at han lå bak bilen min,han forsøkte å følge etter,mens jeg ringte politiet.Men bilen ble borte,jeg dro ned mot Kampen hvor bilen sist ble sett,det samme gjorde Kjetil Somme.

Han fikk øye på bilen på Tøyen og ringte 112,mens han fulgte bilen opp mot Carl Berner.Der slo politiet til,mens Kjetil sperret bakfra. :D

Jeg ankom selv idet de 2 tyvene ble tatt hånd om,ingen av de 2 i bilen var den som stakk av med bilen i første omgang :?

Min bil blir nå tauet inn for kontroll av politiet.

Takk til alle som har bidratt med hjelp og en SPESIELL STOR TAKK TIL KJETIL !!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...