Kimkim Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Får håpe folk i oslo ser på reg nr på bilen nå assa så ikke jeg får noen overaskelser når jeg er utte og kjører for bilen min er gaaaaanske lik... skal ikke ha noe av folk driver og skal presse meg ut av veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Døh, litt må du tåle da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 26, 2005 Forfatter Share Skrevet August 26, 2005 Får håpe folk i oslo ser på reg nr på bilen nå assa så ikke jeg får noen overaskelser når jeg er utte og kjører for bilen min er gaaaaanske lik... skal ikke ha noe av folk driver og skal presse meg ut av veien Jeg anbefaler alle som har sort E36 coupe å holde bilen i garasjen i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Jeg har visstnok nevnt kaldkvele ser jeg, men det er ikke det samme. Haha.. Håper forøvrig at artikkelen i Aftenposten bidrar til å løse saken. Hundretusener øyner ser bedre enn de relativt få som har visst om det til nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Cecotto Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Du må hyle ut med en gang du hører noe nytt i saken din da Joar! Er meget interessert i utfallet. skikkelig trist sak.. Jeg har en 318i til salgs om du vil ha erstatnings bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 Du må hyle ut med en gang du hører noe nytt i saken din da Joar! Er meget interessert i utfallet. skikkelig trist sak.. Jeg har en 318i til salgs om du vil ha erstatnings bil;) Er en her på forumet som tror han møtte bilen i høy hastighet mot Mysen på dagen i går,men de klarte bare å se BD av skiltet pga farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Dette var surt Skal se etter bilen når jeg er ute å kjører.. Litt OT Hvordan felger er det? Navn? Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 Dette var surt Skal se etter bilen når jeg er ute å kjører..Litt OT Hvordan felger er det? Navn? Hvor kjøpte du de? Tror de heter x-spoke,er kjøpt hoss GS-bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=85854 Følg med på denne også.. se om du får noen tips der, om du ikke visste om den posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Oi. 1 time gammelt tips: http://www.bilforumet.net/showpost.php? ... stcount=10 Bare å hive seg i bilen og se om det kan være den. Bare synd det er så mange "svarte slike biler", så er jo langt fra sikkert det er den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 jeg og Linn tar en tur ned dit nå. vi kjører svart 330Ci. Tar med dekkspaker i tilfelle jeg punkterer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Hvis, eller når denne personen blir funnet, så lei inn en xxx med hestkuk til å ta en prat med han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Da har jeg tatt mange runder i kvartalet hvor den ble rapportert. Jeg så noen som lignet, men ingen som hadde samme felger eller skiltnummer. fant en cuope med fine felger og BD3xxxx skilt, men den var litt bortenfor og med andre felger. det var en rød cuope og 2 svarte sedan'r. En av de hadde 16 felger, og han som meldte kan ha titta på den. Sorry folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 fy søren til frekke tyver!!!Sånne folk skulle fått større fengsels straff en mordere! Jeg skal få tak i en sånn chip merking til bilen som er koblet til en navigasjons skjerm, så jeg er på den sikre siden neste gang, lappen kan alltids være faket så det tar jeg ikke sjangsen på nei! Jeg skal holde øyene åpne, er mye rundt å farter med jobben rundt om i østfold, så de var blitt sett i Mysen, der er det jo mange dop huer, så ikke usannsynlig at de kan være derfra.Er der minst 4-5ganger i mnd. så kan ta meg i en runde der og, får håpe på det beste ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Føler meg så forbannet! Hold oss oppdatert! Mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå