Christian Skrevet August 24, 2005 Skrevet August 24, 2005 Hehe, han ble skræmt av trusselen til Hr. Berg ja.
Divine Skrevet August 24, 2005 Skrevet August 24, 2005 Jeg vil også vite.. Meg også !! Darn ikke legg opp trusler og dritt. Han har alt fått bråk, få se da
Gunnar Skrevet August 24, 2005 Skrevet August 24, 2005 Det var en gang en historie om en i en BMW. Han hadde kjørt opp mot 185km/t mot en Audi A6 2.7T og begge ble tatt av politiet. Trodde først de mista lappen, men fikk vite dagen etterpå at politiet hadde gjort feil, slik at målingen endte opp på 130km/t, altså bot på 7500,- og lappen i behold. Aner forøvrig ikke hvem historien omhandler, eller om den i det hele tatt er sann!
johjoa Skrevet August 24, 2005 Skrevet August 24, 2005 ahh takk for svaret... nå var jeg mindre nyskjerrig
Ole@Automote Skrevet August 24, 2005 Skrevet August 24, 2005 Fryktelig hvor mange sur promper det var her da?
Jonte Skrevet August 24, 2005 Skrevet August 24, 2005 Fryktelig hvor mange sur promper det var her da? Akkurat det jeg også legger merke til.. Rare greire
Divine Skrevet August 24, 2005 Skrevet August 24, 2005 Det var en gang en historie om en i en BMW. Han hadde kjørt opp mot 185km/t mot en Audi A6 2.7T og begge ble tatt av politiet. Trodde først de mista lappen, men fikk vite dagen etterpå at politiet hadde gjort feil, slik at målingen endte opp på 130km/t, altså bot på 7500,- og lappen i behold. Aner forøvrig ikke hvem historien omhandler, eller om den i det hele tatt er sann! oi... det var bare skrevet en historie, ikke en film eller noe annet ? Bare "feil" av politiet nydelig og bomme så mye
Snake Oil Skrevet August 24, 2005 Skrevet August 24, 2005 dersom historien var sann så ser ikke jeg noen vits i å slette dette.purken er jo tydeligvis klar over hva som er hendelsesforløpet,men kan ikke gjøre noe med det(hvor herlig er ikke det),og hvem har ikke kappet litt på motorveien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå