Gå til innhold

akselerasjon Vs. Toppfart

jcvold
 Share

Hva liker du best? akselerasjon eller toppfart?  

67 stemmer

1. 1. Hva liker du best? akselerasjon eller toppfart?

• akselersjon / 0-100
      62
    • høy fart /toppfart
      6

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

samme her,men toppfarten er bra på våre biler da

Toppfarten på en orginal 320 er ikkje så masse å skryte av.. en venn av meg hadde 92modell 320i coupe med 150hk.. Hadde den i 200km/t og da var det nesten rødt turtall. Kunne kanskje fått den i 210 før det hadde blitt rødt, men det er absolutt maks...

Aks er jævli deili, men å ta svinger i hastigheter på 160 + er jævelsk moro det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Aks er best, husker VS motor på Rudskogen ifjor høst, helt orgasmisk :lol: .

lyden fra bilen var jo helt brutal. ubeskrivelig

Hadde vært fett å hatt den lyden som ringelyd på mobben :lol: .

hehe

det finnes en sånn til ringetone til mobilen da, Axel F den derre frosken vettu, han lager sånne kule motorlyder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her,men toppfarten er bra på våre biler da

Toppfarten på en orginal 320 er ikkje så masse å skryte av.. en venn av meg hadde 92modell 320i coupe med 150hk.. Hadde den i 200km/t og da var det nesten rødt turtall. Kunne kanskje fått den i 210 før det hadde blitt rødt, men det er absolutt maks...

Aks er jævli deili, men å ta svinger i hastigheter på 160 + er jævelsk moro det og...

må si meg uenig der.da jeg lagg i 200 km/t forrige gang hadde jeg fortsatt turtall å gi,men jeg har 94` som er chippa da.. en jeg kjenner hadde sin 320 cab oppe i 220, og den er jo tyngre enn min bil.men som sagt,jeg har ikke testa toppfarten,men har veldig lyst.men i danmark,på motorveien der var det digg å ha litt power,spesielt når du skal flette deg inn på motorveien som har 130 km/t fartsgrense,og flettefeltet var ike spesielt langt,så da var det klampen i bånn,og prøve å komme opp i fart over 130 + før flettefeltet var slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...