[space] Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=850319 Denne er vel heller ikke så dum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Den er ikke dum i det hele tatt skal jeg si dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Der har du en ordentlig sak! Men ingen "ekte" M3 da. 200 000kr for en gjennomført M20 turbo, som er GODkjent er da ikke heeelt høl i hodet det...men kanskje litt drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 Ser for meg at en bør kunne skru litt om man kjøper den... Det gjelder kanskje orginale m3er også? Sikler litt på en sånn bil, men i tillegg til at jeg ikke har pengene nå, begrenser skruferdighetene mine seg til å sjekke olje og fylle på spylervæske... Kommer ikke så langt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 jeg er glad i den bilen allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 fin bil, men denne er finere/råere: jeg vil ha slike felger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 26, 2005 Forfatter Share Skrevet August 26, 2005 Liker ikke sånne flaggdekaler... Men for all del, hadde tatt den jeg. Er så mange biler jeg har lyst på. Må snart bli rik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 ":131su6qt]Er så mange biler jeg har lyst på. Må snart bli rik! Du er ikke alene om det! Men du har kanskje enda et minus mer enn de fleste andre av oss, for det kom vel noen blåkledde og tok lappen din, eller husker jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 26, 2005 Forfatter Share Skrevet August 26, 2005 det stemmer dessverre... 2 måneder igjen nå. Har egentlig gått greit til nå, og dama er kjempefornøyd med å kjøre bmwen hele tiden. Ho har bestemt at vi må ha en coupe neste gang. Noe jeg hadde lyst på nå også, men ikke hadde pengene til. Når jeg klarer å miste lappen i 4 måneder (etter klage) med en 320, tenk hva jeg kan få til i en m3 da! Sånn sett har jeg mista litt lysten på rask bil, men bare litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 ":yhq0xeov]Når jeg klarer å miste lappen i 4 måneder (etter klage) med en 320, tenk hva jeg kan få til i en m3 da! Ikke sant. Kanskje du ikke trenger miste lappen etter det du får til med en M3... ":yhq0xeov]Sånn sett har jeg mista litt lysten på rask bil, men bare litt... Nå er vi litt OT, men må si det der har roet seg veldig for min del. Jeg kjører mye for fort fortsatt, men har ikke helt det samme behovet for rask bil. Har på mange måter funnet ut at veiholdning er minst like moro som veldig høy fart. Med nye casterstag, bærearmer, traversforinger, støttestag, (mye) stivere dempere og 60/40-senk, samt 235/40-dekk, sitter den jo helt konge i svinger. Det får frem smilet når man slipper krenging og bilen bare går akkurat der man vil uten å begynne å tulle. Eneste er at jeg blir litt lei av å gire etterhvert. Må gire mye når man skal kjøre litt hardt med en 520i. Der kunne større motor vært morsomt. Har jo for såvidt en våt drøm om å bygge den om til 550ia V12. Da blir det en seriøs cruiser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 26, 2005 Forfatter Share Skrevet August 26, 2005 ...fortsette OT. Enig med deg der! Å kjøre fort er ikke så moro, men å kjøre aktivt i svinger er kanon. Synd M bilene er så utrolig lekre. En M stylet 3 serie er jo ikke dumt, men det vil aldri nå helt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå