napapakkis Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Veit noen hvordan jeg kan få ut den gamle delen for å putte på en armlene i bilen? noen bruksanvisninger? Jeg har ikke armlene fra før i bil men vil gjerne montere en nå som jeg har fått en veldig billig en.. Så noen tips om hvordan jeg kan demontere den forrige delen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Den bakre delen av midtkonsollet du snakker om? Jeg husker ikke helt på E36, og det er nok litt etter hvilket av de du har, men det pleier å være skrue "gjemt" i fremme (f.eks. i oppbevaringsrommet) og bak ventil/deksel eller i oppbevaringsrom i bakre kant. Så er det bare å ta av trekket på håndbrekket og løfte hele greia over brekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 delvis offtopic men..i gamle bilen min hadde jeg koppholder mellom fremsetene. (har hørt at dette var amerikansk modell) men i den e36'en jeg har nå så har jeg slik kasettholder i stedet for. Går det ann å sette i en "modul" for koppholder i stedet for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 men ingen som har peiling angående armlenet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 jeg fikk fiksa det igår.. men den jeg hadde kjøpt passet ikke... typisk as.... skal dra ned til bmw idag og høre med de gutta om det er noe løsning på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 delvis offtopic men..i gamle bilen min hadde jeg koppholder mellom fremsetene. (har hørt at dette var amerikansk modell) men i den e36'en jeg har nå så har jeg slik kasettholder i stedet for. Går det ann å sette i en "modul" for koppholder i stedet for? Det går an, blir koppholder og et lite myntrom i så fall. Koster en del orginalt. Hvis du bare vil bli kvitt kassettholderen så kan du gjøre som jeg gjorde. Jeg tok ut ut selve kassettholderene fra ramma/lokket som de sitter i, for så å skjære til en skumgummibit som jeg sprayet sort og la nedi. Da hadde jeg et greit oppbevaringsrom med lokk hvor ting ligger i ro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Hvis det er en e36 det er snakk om så sitter hele midtkonsollen i én skrue. Den sitter under en myntboks helt bakerst på midtkonsollen. Men, hvis du skal montere midtarmlenekonsoll må du skjære litt i det teppet som er under midtkonsollen for å komme til festene til midtarmlenet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 Jeg var hos bmw idag og hørte.. Jeg hadde visst kjøpt til coupe og ikke til sedan... og det skal være forskjell på de to. Så nå er det bare å selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Den eneste forskjellen er mellom Sedan/Coupe og Compact. Den skal passe... De tar feil der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Dette er fra schmiedmann.dk: Midterarmlæn eftermonterings-sæt kunstlæder sort Alle modeller (ikke compact/cabrio) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 hmm... det var da rart... fins det noe ombyggingssett da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 tror ikke at det behøves... kjøpte du det nytt? og, hvis det er mulig, har du et bilde av midtarmlenet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 hvilken bil er det snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 det er snakk om e36 modell 92 modell, og nei har ikke bilde enda skal prøve å ta et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 har du alt deler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå