Gå til innhold

Ettermontere armlene


napapakkis
 Share

Anbefalte innlegg

Veit noen hvordan jeg kan få ut den gamle delen for å putte på en armlene i bilen?

noen bruksanvisninger?

Jeg har ikke armlene fra før i bil men vil gjerne montere en nå som jeg har fått en veldig billig en.. Så noen tips om hvordan jeg kan demontere den forrige delen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bakre delen av midtkonsollet du snakker om?

Jeg husker ikke helt på E36, og det er nok litt etter hvilket av de du har, men det pleier å være skrue "gjemt" i fremme (f.eks. i oppbevaringsrommet) og bak ventil/deksel eller i oppbevaringsrom i bakre kant. Så er det bare å ta av trekket på håndbrekket og løfte hele greia over brekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delvis offtopic men..i gamle bilen min hadde jeg koppholder mellom fremsetene. (har hørt at dette var amerikansk modell) men i den e36'en jeg har nå så har jeg slik kasettholder i stedet for. Går det ann å sette i en "modul" for koppholder i stedet for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delvis offtopic men..i gamle bilen min hadde jeg koppholder mellom fremsetene. (har hørt at dette var amerikansk modell) men i den e36'en jeg har nå så har jeg slik kasettholder i stedet for. Går det ann å sette i en "modul" for koppholder i stedet for?

Det går an, blir koppholder og et lite myntrom i så fall. Koster en del orginalt.

Hvis du bare vil bli kvitt kassettholderen så kan du gjøre som jeg gjorde. Jeg tok ut ut selve kassettholderene fra ramma/lokket som de sitter i, for så å skjære til en skumgummibit som jeg sprayet sort og la nedi. Da hadde jeg et greit oppbevaringsrom med lokk hvor ting ligger i ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en e36 det er snakk om så sitter hele midtkonsollen i én skrue. Den sitter under en myntboks helt bakerst på midtkonsollen. Men, hvis du skal montere midtarmlenekonsoll må du skjære litt i det teppet som er under midtkonsollen for å komme til festene til midtarmlenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...