Gå til innhold

Mistet bankkort og førerkort - kjipt og irriterende !

Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

...nå er det ikkje ditt ansvar at kortet dit vert misbrukt då!...det er banken som må gå det tapet!

Men like vel ei litt mager trøyst, for det vert alltid litt styr når slike ting skjer....

Vet dette, men banken eller visa dekker bare 10000 da... Håper bare de ikke bestiller ting å den slags på det asså... Men men gjort er gjort..

dersom du har meldt korte stjåle, så e det ikkje ditt problem lenger dersom det vert brukt? Er du sikker på at det er begrensing på 10.000,-?

:?

Leste feil, er vist en begrensing på 10k per 7 dager. Men det jeg ikke skjønner helt at kortet mitt er helt tomt eller minus, går vel ikke ann å ta ut penger med det da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du har meldt kortet ditt stjålet til banken så er det banken som skal ordne opp i det.. så alt som kommer i ettertid etter at kort er sperret skal ikke gå på din kappe.

bekjent av meg fikk stjålet minibankkort hvor han self ringte og sperra det 2 timer etter det skjedde.. dagen etter hadde kortet blitt brukt til og betale en hotellregning(suite,romservice +++),leiebil++

1mnd etter kom det innkasso på plasma-tv til 60.000,-,soroundanlegg til 30.000,- + mye el-artikler som mobiler,laptop +++. Totalt på nærmere 200.000,-!

at folk gidder og kødde det til slik for folk skjønner jeg ikke..men dessverre fins det mange idioter!!

banken måtte ordne opp i alt dette og det ble ordnet..så servicen i hver enkelt bank har vel noe å si å. Dette var Sparebank1

men får håpe det ordner seg for deg så du slipper rot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...