Runar-CSi Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Fikk akkurat en melding på telefonen her: "Årets kupp på klær og effekter fra PUMA og BMW/WILLIAMS (45% rabatt). Se www.gsbildeler.no Hilsen Gs Bildeler." Jaja.. da er det bare å handle da skjønner jeg... blir jo gode priser på dette nå, grunne må vel være at BMW/WILLIAMS ikke skal samarbeide lenger men man kan jo bruke klærn ut vintern fordi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 ...løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Kunne ikke den rabatten vært på noe annet da! Er faen ikke så harry at jeg går i BMW klær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Ska sei! De hadde jo brudekjole i sortimentet også! http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/5714.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Rennkatze skoene er ganske digg da! Har sett litt på de på Ebay, men føler at jeg må prøve et par sko før jeg prøver dem (de passer sikkert da jeg har 4 andre puma sko-par ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Noen av klærne ser jo brukbare ut da.... Men hvis en absolutt skal ha F1 BMW klær er det kanskje lurt å vente til neste år da BMW starter eget team.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Puma er digg klær og sko. Holdbart og bra. Men BMW.WilliamsF1-effekter tror jeg ikke det blir noe supert salg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Ja det er hyggelig å få sms kl 05.23 på morran og 2 stykk kl. 07 48.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Jeg fikk 01:53 og 03:46. Våkna heldigvis ikke. Da skulle jeg faenmeg kjølhalt de. Bare å sende mail til post@gsbildeler.no og klage! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Jeg fikk meldingen 04.14 og våknet av den. Dvs jeg må ha vært nesten våken av andre grunner for det skal mer enn en sms til for å vekke meg.. Tragisk timing på disse sms'ene. Rart at de har drevet og sendt ut hele natten. Kan det være teleoperatøren deres som har tullet? En mail hadde gjort bedre nytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 det må nesten være noe feil i systemet deres ja... har aldri brukt og fått melding om natta og de bruker jo ikke å sende ut 3 meldinger av samme sort heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Fikk 3 stk jeg og gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 2 her. Få ordentlig kampanje da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Digge klokker der og da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Send mail og klag. Det har jeg gjort. Irriterende om de skal holde på slik. Har forøvrig heller aldri bedt om å få reklame på SMS fra de, og er reservert mot telesalg i Brønnøysundregisteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå