Gunnar Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Et alternativ er jo såklart at alle kjører med en sprayboks i bilen, og sprøyter de svarte hver gang man kjører forbi en ren boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Jeg er helt enig i utsangenet til Gunnar at slike bokser passer i 50-sone og nedover men i soner over er dette en trafikk hinder... dette gjør at bilister slakker opp til 20km/h og det er et helvete og ligge bak dem! På turen til Bodø fra Tverlandet har det kommet en boks og folk kjør SINSYKT sakte forbi boksene... jeg syns det er forgale når både jeg og Isbilen (lastebilen som kjører rundt og selger IS krem) kjører forbi rett forran Fotoboksene uten at man blir tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Disse boksene ble jo skutt... kommet i orden nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 de er fikset nå... så bare pass på Edit: Request for a shootgun, near Bodø. Some PhotoBoxes are going down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Tviler på at Norge har råd til desse boksene??? HALLO.. Med desse boksene vil jo Norge bli enda rikere.. Kor mange ekje det som kjeme til å bli tatt då.. og med dagens takster så ska det jo ikkje so mange år til før heile statsbudsjettet e finansiert!!! Eg trudde det var ein vegstrekning i nærheita av Trondheim dei dreiv på med desse fotoboksane som eit prøveprosjekt eg.. Men har ikkje høyrt nåke om dei på ei stund, så får håpe dei er gått i gløymeboka!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Tviler sterkt på at "norge" har råd til å fylle landet med slike bokser. De har jo ikke råd til kameraer til de boksene som allerede er oppsatt.Broderen til kjerringa og noen kompiser testet dette på tur hjem fra Rudskogen i sommer - teipet over skiltet og kjørte på forran alle fotobokser opp til midt-norge, kun 1 boks blinket, og det var i Hell-tunnelen på stjørdal... Tror ikke dette er så lurt, det å teipde over skiltet. De finner ihvertfall ut skiltnummeret etter litt etterforskning. En som jeg vet om som brant seg på akkurat dette for ett år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Tviler på at Norge har råd til desse boksene??? HALLO.. Med desse boksene vil jo Norge bli enda rikere.. Kor mange ekje det som kjeme til å bli tatt då.. og med dagens takster så ska det jo ikkje so mange år til før heile statsbudsjettet e finansiert!!!Eg trudde det var ein vegstrekning i nærheita av Trondheim dei dreiv på med desse fotoboksane som eit prøveprosjekt eg.. Men har ikkje høyrt nåke om dei på ei stund, så får håpe dei er gått i gløymeboka!!! ...hehe det er sikkert ei stund til Sogn er fulle av dette.......inkl. Gudvangen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 vi kan jo fylle dem med barberskum i ekte Egon Olsen stil... Det manglar ikkje forslag her....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Herregud.. Skal faen meg kjøpe en billig traktor og bare kjøre på disse jævla boksene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Et alternativ er jo såklart at alle kjører med en sprayboks i bilen, og sprøyter de svarte hver gang man kjører forbi en ren boks. I`m in Så er neste problem... Hvilken farge ? Jeg foreslår homserosa(spilte paintball en gang med masse kamerater og et politi helikopter kom flyvende over og jeg kan bekrefte at politiet virkelig hater homserosa , de kom hvertfall med skuddsikre vester og finlandsheter, med politi-sjefen. Endte med masse bøter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=288179 Akselavstand måler de allerede i dag, men de måler det ved hjelp av vekt, ikke vekten i seg selv. Derfor registrerer de heller ikke motorsykler fordi boksene ikke skal tømme filmen på kjøretøyer de allikevel ikke kan ta. Det var noen år siden at en bilfører sagde ned en boks etter en 180km/t passering av en boks. De hadde data på akselavstanden, og fant 8 biler i regionen av den typen. Etter harde avhør knakk en av de sammen og tilsto. Men uten leselig skilt, så kaster de bare bildet som regel. Med ansikt så prøver de seg visstnok først, for å se om noen betaler/tilstår. Spill derfor uvitende og krev bilde for å sjekke opp hvem som kan ha lånt bilen din! Det hender at de bare bortfaller kravet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Han Trond Ruste i artikkelen gjør legende om vei-arbeiderne levende! Henda i lomma og "overvåker" arbeidet! "Hei din slappfisk! Det er skattepenga mine du står og sløser bort med henda i lomma!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 sukk! Bare håper jeg husker disse neste gang jeg spinner meg til Lillehammer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå