Custom Edition Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 den der har jeg sett å før..etter som jeg har hørt så er dette en vanlig M3 3.0 med 286hk eller hva det nå er.. men fyren er visst ganske seriøs.. kunne spart seg for de jævla måkevingene der men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Syntes ikke dørene var ille på bilen jeg iallefall. Ikke jeg heller.. Rå bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Han kunne ikke tatt et bilde med dører, panser og bagasjelokk igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 syns bilen var fin jeg.... og prisen er jo realistisk den. finnes nok av bmwer til fatasipriser bare fordi det står en riegerfront på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 kanskje han har klaus..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 ...OT..... Korleis er dei dørene å opne når taket er på?? Går dei fyrst litt ut frå caben?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 ...OT..... Korleis er dei dørene å opne når taket er på?? Går dei fyrst litt ut frå caben?? Ja, dørene går først litt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 kansje min neste bil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Tøft.. Skal høre med selger hva han betalte for dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Synes denne var kul jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder20 Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 den bilen er kun godkjent som en 325... altså ikke orginal m3.. Har sett bilen, å den er RÅ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 den bilen er kun godkjent som en 325... altså ikke orginal m3..Har sett bilen, å den er RÅ... Den er ikke godkjent ja,da er valget enkelt ikke kjøp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå