straffer`n Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 hei, jeg må desverre selge mercedesen min (vet det ikke er helt forumet for det men den har jo bakhjulstrekk da i allefall..) må selge pga at bilen har automatgir og jeg trenger manuellt gir da jeg skal hjelpe dama med øvelseskjøring (og litt fordi jeg har lyst på bmw igjen da....) nok om det info om bilen: *mercedes 230e 1991 mod (2,3l) *269 t km (tikker ikke og bruker vanlig lite olje) * hvitt skinninteriør (meget pent) *treinteriør *automat med sport/vanlig/økonomi *el takluke og el speil *abs *servo *2-sonet varmeapparat *beige metallic (meget blank og pen i lakken, tror den er omlakka uten å kunne si det sikkert) i det hele tatt en meget god og velholdt bil, 269 t km er ikke særlig kritisk for mercedes hvis den er tatt godt vare på og det er denne, går nok lett 269 til.. i utgangspunktet er jeg interisert i innbytte bmw, kom med forslag.. har desverre ingen bilder av bilen men bor i oslo og hvis noen vil se den er det bare å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 et bilde hadde vært flott hvis du fikk til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
straffer`n Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 som jeg skrev over : sorry har ikke bilde og heller ikke digicam, men du er velkommen til en titt hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå