Gå til innhold

Spiller du?

SteffenM2
 Share

Er Counter - Strike Kult?:D  

45 stemmer

1. 1. Er Counter - Strike Kult?:D

• Ja!!
      12
    • Nei!!!
      21
    • Hva F*** er det?
      6
    • Passe...
      7

Anbefalte innlegg

spiller lite CS, men det går i strategi her også.. ikke WoW.. jeg orker ikke å betale for å spille.. :roll: skulle heller ha vært motsatt.. Så jeg spiller heller WC3 på b-net;) spilte også en del Settlers og BF 2/1942 før.. :)
Hehe.. kanskje jeg er litt uttafor her men.. hva er bf2? er det bra?

Ser du har skrevet litt om det senere, men det er ihvertfall forkortelse for Battlefield 2.. :)

Har over 100timer i spillet nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det spillet jeg savner mest er et spill som hete Hot Rod. Der kunne man bygge dragstere selv. Husker man kunne tune motoren selv. Forskjellige størrelser på ventiler, kompressorer, borring, slaglengde.. ja nesten alt i jakten på flere hestekrefter. Fikk til slutt en motor på nesten 6000 hester. Det flytta seg godt da. Kvartmila gikk unna på 6 sekunder eller noe sånn.... "mimre mimre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Street Legal Redline er jo artig da !

Her er en E30 jeg har fått lagt inn mod på, artig med 6'er på 800hk 8)

Hvor får jeg tak i dette?! :shock:

Først må man oppdatere til vers. 2.3.0 , så legge inn meshes og diverse. Har en nett side som forklarer hvordan, men den har jeg hjemme. Er på jobb akkurat nå, kan legge den inn da jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Street Legal Redline er jo artig da !

Her er en E30 jeg har fått lagt inn mod på, artig med 6'er på 800hk 8)

Hvor får jeg tak i dette?! :shock:

Først må man oppdatere til vers. 2.3.0 , så legge inn meshes og diverse. Har en nett side som forklarer hvordan, men den har jeg hjemme. Er på jobb akkurat nå, kan legge den inn da jeg kommer hjem :)

Takk! Høres rått ut :) Er det noe bra fysikk i spillet? Eller er det need for speed liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke som need for speed nei. her kjører du i by, og fysikken er tøff. Kan sette opp understell for drift, gate, bane osv osv. Heve - senke - alt er mulig, trimme motorer / suge trim eller med pustehjelp., masse mods så du kjører med brembo og masse annet kult stasj. Burde prøves :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spilte redline spillet før, men var så full i bugs å oppdadateringer og pacher at jeg ka faen til slutt.. lasta ned bmw.detaljer på den bayern bilen.. e36;)

putta m5 motor nedi, ganske rått, bortsett fra at samme hvilken motor jeg hadde med/uten turbo så var der en superdumpventil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...