Kenneth BMW Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Nå vet jeg at bilen i alle fall klarer 240kmt. Jeg testet den litt i går og hadde sikker klart mere var det ikke for at jeg tok igjen bilene forran. Jeg passet på gjøre dette når jeg var alene på veien, ja til jeg nådde bilene da. Jeg skiftet git fra 4 til 5 når det sto 220 kmt. trur jeg hadde ca 6500rpm i 4 Bilen skal klare 260 kmt trur jeg, men spørs om jeg klarer det, for det gikk fort Ps Dette er ikke for å skryte. Hvor fort går en M5 E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Er det en 535i E34 rekkesekser? I såfall er toppfarten din 234 km/t om du ikke har trimmet. Aut utgaven går 231 km/t. Det spiller ingen rolle hva speedoen viser, det er reell toppfart som teller, samt flat vei Når det gjelder M5 så går den nok ikke så veldig mye over 250 km/t selv om sperren er fjernet, max 260 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 Ja denne er trimmet en del. og ja jeg har et ganske riktig spedo. flat vei ?? jaja jeg kjørte i en liten oppåver bakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Hva har du gjort med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 Dn er AC Shnitzer trimmet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Vet du noe om effekten, og vet du hva som er gjort? Høres ut som en trivelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 Joda bilen er trivelig den. forbruktet kunne jo vert mindre, men da hadde den ikke gått så bra. det sise 270hk, men jeg bruker å si 260hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Eg har så og si en orginal 535ia.. Selgeren mente det var tatt ut noe i potta, men sikkert bare tull... Uansett.. Har hatt bilen min i 240 i litt nedoverbakke... Kunne fortsatt gitt mer, men tok ikke sjansen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 toppfartene som står i boka er bare tull! jeg kjørte til tyrkia i sommer 220km/t uten chip 136hk, etter chippen i autobanen 235km/t 165hk faen det går fort. aldri i livet kjørt så fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 toppfartene som står i boka er bare tull! jeg kjørte til tyrkia i sommer 220km/t uten chip 136hk, etter chippen i autobanen 235km/t 165hk faen det går fort. aldri i livet kjørt så fort Speedometeret viser sjelden riktig da.. ofte rundt 10% for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Nå vet jeg at bilen i alle fall klarer 240kmt. Jeg testet den litt i går og hadde sikker klart mere var det ikke for at jeg tok igjen bilene forran.Jeg passet på gjøre dette når jeg var alene på veien, ja til jeg nådde bilene da. Jeg skiftet git fra 4 til 5 når det sto 220 kmt. trur jeg hadde ca 6500rpm i 4 Bilen skal klare 260 kmt trur jeg, men spørs om jeg klarer det, for det gikk fort Ps Dette er ikke for å skryte. Hvor fort går en M5 E34? Hvor lurt er det legge slikt ut på nettet???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Nå vet jeg at bilen i alle fall klarer 240kmt. Jeg testet den litt i går og hadde sikker klart mere var det ikke for at jeg tok igjen bilene forran.Jeg passet på gjøre dette når jeg var alene på veien, ja til jeg nådde bilene da. Jeg skiftet git fra 4 til 5 når det sto 220 kmt. trur jeg hadde ca 6500rpm i 4 Bilen skal klare 260 kmt trur jeg, men spørs om jeg klarer det, for det gikk fort Ps Dette er ikke for å skryte. Hvor fort går en M5 E34? Hvor lurt er det legge slikt ut på nettet???? Tror ikke politiet gidder å lese her, for så å stå klar utenfor huset hans og følge etter ham hver dag for å sjekke om han kjører fort. HVIS det var det du tenkte på f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Og uansett har ingen av partene bevis på at det var akkurat den og den personen som skrev det, så da blir det ord mot ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Synes den blien går utrolig bra da Testa 0-100 , evnt legge opp video ? Ikke noe og bry seg om at folk her inne mener det er ulurt. De fleste har testett bilen sin godt nok til og miste lappen Du skrev jo selv at du gjorde det på tom vei,og at du bremset ned forran bil. Kan ikke se noe prob med det Værre hvis det hadde vært vil mans kjøring i tett bebygd strøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 var ikke noe problem og dra 280 på speedometeret på m5´n min vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå