Gå til innhold

240 Kmt!


Kenneth BMW
 Share

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg at bilen i alle fall klarer 240kmt. Jeg testet den litt i går og hadde sikker klart mere var det ikke for at jeg tok igjen bilene forran.

Jeg passet på gjøre dette når jeg var alene på veien, ja til jeg nådde bilene da.

Jeg skiftet git fra 4 til 5 når det sto 220 kmt. trur jeg hadde ca 6500rpm i 4

Bilen skal klare 260 kmt trur jeg, men spørs om jeg klarer det, for det gikk fort :shock:

Ps Dette er ikke for å skryte. Hvor fort går en M5 E34?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det en 535i E34 rekkesekser? I såfall er toppfarten din 234 km/t om du ikke har trimmet. Aut utgaven går 231 km/t. Det spiller ingen rolle hva speedoen viser, det er reell toppfart som teller, samt flat vei :lol::lol:

Når det gjelder M5 så går den nok ikke så veldig mye over 250 km/t selv om sperren er fjernet, max 260 :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg at bilen i alle fall klarer 240kmt. Jeg testet den litt i går og hadde sikker klart mere var det ikke for at jeg tok igjen bilene forran.

Jeg passet på gjøre dette når jeg var alene på veien, ja til jeg nådde bilene da.

Jeg skiftet git fra 4 til 5 når det sto 220 kmt. trur jeg hadde ca 6500rpm i 4

Bilen skal klare 260 kmt trur jeg, men spørs om jeg klarer det, for det gikk fort :shock:

Ps Dette er ikke for å skryte. Hvor fort går en M5 E34?

Hvor lurt er det legge slikt ut på nettet???? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg at bilen i alle fall klarer 240kmt. Jeg testet den litt i går og hadde sikker klart mere var det ikke for at jeg tok igjen bilene forran.

Jeg passet på gjøre dette når jeg var alene på veien, ja til jeg nådde bilene da.

Jeg skiftet git fra 4 til 5 når det sto 220 kmt. trur jeg hadde ca 6500rpm i 4

Bilen skal klare 260 kmt trur jeg, men spørs om jeg klarer det, for det gikk fort :shock:

Ps Dette er ikke for å skryte. Hvor fort går en M5 E34?

Hvor lurt er det legge slikt ut på nettet???? :roll:

Tror ikke politiet gidder å lese her, for så å stå klar utenfor huset hans og følge etter ham hver dag for å sjekke om han kjører fort. HVIS det var det du tenkte på f.eks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den blien går utrolig bra da :wink: Testa 0-100 , evnt legge opp video ?

Ikke noe og bry seg om at folk her inne mener det er ulurt. De fleste har testett bilen sin godt nok til og miste lappen :wink:

Du skrev jo selv at du gjorde det på tom vei,og at du bremset ned forran bil. Kan ikke se noe prob med det :wink:

Værre hvis det hadde vært vil mans kjøring i tett bebygd strøk :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...