Gå til innhold

240 Kmt!


Kenneth BMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå vet jeg at bilen i alle fall klarer 240kmt. Jeg testet den litt i går og hadde sikker klart mere var det ikke for at jeg tok igjen bilene forran.

Jeg passet på gjøre dette når jeg var alene på veien, ja til jeg nådde bilene da.

Jeg skiftet git fra 4 til 5 når det sto 220 kmt. trur jeg hadde ca 6500rpm i 4

Bilen skal klare 260 kmt trur jeg, men spørs om jeg klarer det, for det gikk fort :shock:

Ps Dette er ikke for å skryte. Hvor fort går en M5 E34?

Hvor lurt er det legge slikt ut på nettet???? :roll:

Tror ikke politiet gidder å lese her, for så å stå klar utenfor huset hans og følge etter ham hver dag for å sjekke om han kjører fort. HVIS det var det du tenkte på f.eks ;)

Det er mange som leser her......Mange eksempler på at både biltilsyn & politi leser masse på nettet.

Kanskje jeg er en av disse....?? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skifte skive i speedometeret mitt som går til minst 350 km/t, da passerer jeg glatt 320 km/t., så kan jeg drømme meg bort sammen med mange andre her på forumet :wink::lol::lol::D:D

Bildet over viser jo at her gar det virkelig fort, men 280 er det ikke, tipper 265km/t eller noe sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av speedo'n på min bil:

546159_10_full.jpg

Bildet er ikke tatt i Norge. ;)

Stilig, jeg skal gjøre det samme med min bil, den tipper også 300km/t og jeg må jo ha bevis for det, men da må jeg vente med og gjøre det til jeg er i Tyskland. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Jeg passet på gjøre dette når jeg var alene på veien.........

Tulling!!! Korleis kan du vite eller at du er aleine på vegen?? Folk som deg skal verer glade for at det "som oftast går bra".......

Ikkje eg som synest synd på deg den dagen du står det meg "onkel" og ser ut som om at du skal pisse på deg.....

Berre håpar at du "veks opp" og tek slike "stunt" i på baner i ettertida....

Ikkje for å vere sur, men det skjer noko med oss som og har ungar som bevegar seg i trafikken.......trur ikkje du tenkljer heilt over konsekvensar når du køyrer slik.....TING SKJER FORT!!!! :grab::grab:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk steder man kan teste slikt nesten 100% trygt på offentlig vei!

Da snakker jeg om steder der du har sikt over 100 meter til hver side og over 1000 meter fremover. Og at du kjører på ett tidspunkt på natta da det både er lyst og IKKE FINNES EN ENESTE BIL eller person i nærheten. Jeg vet selv om slike steder og tester aldri om det ikke er 100000% trygt.

Når jeg ser på magne av videoene som blir lagt ut her så blir jeg skremt over hvor mange idioter som kjører BMW.. Ikke gjør slik testing om det finnes mennesker innen en radius på 2000 meter og du er 100000% sikker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg at bilen i alle fall klarer 240kmt. Jeg testet den litt i går og hadde sikker klart mere var det ikke for at jeg tok igjen bilene forran.

Jeg passet på gjøre dette når jeg var alene på veien, ja til jeg nådde bilene da.

Jeg skiftet git fra 4 til 5 når det sto 220 kmt. trur jeg hadde ca 6500rpm i 4

Bilen skal klare 260 kmt trur jeg, men spørs om jeg klarer det, for det gikk fort :shock:

Ps Dette er ikke for å skryte. Hvor fort går en M5 E34?

Hvor lurt er det legge slikt ut på nettet???? :roll:

Tror ikke politiet gidder å lese her, for så å stå klar utenfor huset hans og følge etter ham hver dag for å sjekke om han kjører fort. HVIS det var det du tenkte på f.eks ;)

Det er mange som leser her......Mange eksempler på at både biltilsyn & politi leser masse på nettet.

Kanskje jeg er en av disse....?? :shock:

Det står jo heller ikke at han har prøvd dette i Norge... Så har vel ikke så mye å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Jeg passet på gjøre dette når jeg var alene på veien.........

Tulling!!! Korleis kan du vite eller at du er aleine på vegen?? Folk som deg skal verer glade for at det "som oftast går bra".......

Ikkje eg som synest synd på deg den dagen du står det meg "onkel" og ser ut som om at du skal pisse på deg.....

Berre håpar at du "veks opp" og tek slike "stunt" i på baner i ettertida....

Ikkje for å vere sur, men det skjer noko med oss som og har ungar som bevegar seg i trafikken.......trur ikkje du tenkljer heilt over konsekvensar når du køyrer slik.....TING SKJER FORT!!!! :grab::grab:

Tulling kan du være selv.

Du har ikke peiling på hvor jeg kjørte og når på døgnet.

Jeg er faktisk en av de som kjører meget etter trafikkreglene. Og dessuten så er det mange som ikke skulle ha lappen i det hele tatt forde de kjører under fartsgrensen og som kjører på røde lys og ikke holder vikeplikten. osv.

Jeh kjørte ikke akkuret i 30 sonen utenfor en barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...