mEhE Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 vet ikke helt hvor på forumet jeg skulle skrive dette.hva å så på en rød 325 86 modell.fyren som solgte den hadde kjøpt den billig av en som hadde narkogjeld ,å har hatt den i 3 uker..han skulle selge den pga han hadde ikkje lappen,å aldri hatt lappen,fyren var vel ca i 25-30 årene..men det rare var at han kom kjørene selv me bilen(vi møttes halveien)jeg spurte han om han hvorfor han ikke hadde lappen så svarte han at han aldri hadde hatt lappen..å hadde kjørt fra purken flere ganger...han sa også at han ikke kunne ha bilen pga lett gjenskjennelig...prøvde bilen selv..virka grei.. men blir litt misstenksom ettersom alt han sa..hvordan kan jeg skjekke om den er stjålet? holde det å bare se på rammenr på vognkort og sammeligne med nr på karrosoriet? mulig fyren bare er ærlig og si som det er,men kan også være no muffens...hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Du må hvertfall sjekke SKIKKELIG om rammenummeret ikke er sveiset på.. For da er det no muffens Er forresten ikke alltid like lett å se. Sjekk under rammenummeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 hvor er alle rammenr`ene på e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 På E30'n jeg hadde så var det et rammenummer som er rett under frontruta der. DET rammenummeret er det jeg tenker på. Ta ut den plast "saken" (usikker på hva det heter) som sitter på sidene, så kjenner du under rammenummeret. Da merker du fort om det er sveisa på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 ikke nødvendigvis vis de har pussa å slipt godt ned og lakka over...er ikke lett å kjenne da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 http://finn.no/finn/car/object/;pdc=112 ... s=9&tot=11 der har vi bilen...noen som skjenner den igjen? men uansett vis den er stjålen kan de ikkje vær så dumme å legge den ut på autodb og finn.no?vill gjerne ha den bilen..men vil ikkje bli lurt heller edit;hvor kan jeg skjekke skiltnr på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 er ikke heftelser på bilen hvertfall.. men å kjøpe bilen av en ex-narkis/lappløs fyr uten og sjekke grundig ALT hadde jeg ikke gjort hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Han har ikke lappen, men vil avlikevel bytte bmw'n i en arbeidsbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 nei,,glemte å spørre om å se på vognkorte..skal gjøre det neste gang jeg ser på bilen å skjekke om rammnr stemmer overens me vognkortet... han hadde som sagt aldri hatt lappen,men kjørte alikvel å derfor vil han ha en annen bil som ikke var så synlig for purken...hehe..ikje rart jeg blir mistenksom...han fikk ikke ta lappen før om 2 år til.. å derfor måtte han ta det litt rolig med kjøringa...nesten litt morsomt dette.. edit:og så pickup,bil til å frakte stjålne gjenstander eller no? ..hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Hvat ikke det litt billig me 23000,- for den billen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Hvat ikke det litt billig me 23000,- for den billen ?? den er vel billigere siden det er 4 dørs? men pen bil da, borstjett fra bak fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 ikke nødvendigvis vis de har pussa å slipt godt ned og lakka over...er ikke lett å kjenne da.. Får du pussa noe særlig baki der da? Har vært borti dette før, hvor rammenummeret var sveisa på. Man ser det ikke, fordi det er lakkert over. Men kjenner du bak der ser du at det er sveiset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 bmw_racing: for det første så ser bilen mye finere ut på bilde en i virkeligheten bare som det er sagt,er en del å fikse på.fyren som selger den kjøpte den for 15 tusen av en narkolanger på autodb etter som han sier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Syns du burde skygge unna uansett. Mulig det er et greit kjøp, men personlig ville jeg ikke tatt sjansen. Holder meg LANGT unna sånne folk Biler er det nok av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Syns du burde skygge unna uansett. Mulig det er et greit kjøp, men personlig ville jeg ikke tatt sjansen. Holder meg LANGT unna sånne folk Biler er det nok av Helt enig! Vet aldri om en viss Mujaffa kommer etter deg når du har kjøpt bilen, å krever å få bilen sin tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå