SeT Skrevet August 30, 2005 Skrevet August 30, 2005 En faren din, hvilket BMW prosjekt skal han styre me? Patrick B Han har en X5 3.0dA og en Z4 2.2 ompressor/intercooler, så han har ennå noe å leke med. Men han nevner nå innimellom at han kunne tenkt seg enten en Z8, Nye M6 eller en M1 innen de neste 4 årene. Så da er vel Z4en historie innen den tid ( altså i Mr.Streams hender )..... Litt for mye cash ute og går i denne familien?
PK Skrevet August 30, 2005 Forfatter Skrevet August 30, 2005 En faren din, hvilket BMW prosjekt skal han styre me? Patrick B Han har en X5 3.0dA og en Z4 2.2 ompressor/intercooler, så han har ennå noe å leke med. Men han nevner nå innimellom at han kunne tenkt seg enten en Z8, Nye M6 eller en M1 innen de neste 4 årene. Så da er vel Z4en historie innen den tid ( altså i Mr.Streams hender )..... Litt for mye cash ute og går i denne familien? Ikke for min del. Dyrt nok å eie en M3 , men det er jo en prioriteringssak da. Far min jobber sinnsykt mye, så det blir vel noen kroner av det etterhvert .
Custom Edition Skrevet August 30, 2005 Skrevet August 30, 2005 En faren din, hvilket BMW prosjekt skal han styre me? Patrick B Han har en X5 3.0dA og en Z4 2.2 kompressor/intercooler, så han har ennå noe å leke med. Men han nevner nå innimellom at han kunne tenkt seg enten en Z8, Nye M6 eller en M1 innen de neste 4 årene. Så da er vel Z4en historie innen den tid ( altså i Mr.Streams hender )..... ikke mangel på $$$ far din ser jeg
PK Skrevet August 30, 2005 Forfatter Skrevet August 30, 2005 er det alpina felger på 6ern? Alpina look-a-like.
Christian Skrevet August 30, 2005 Skrevet August 30, 2005 PK: Ka møye sko han hatt for an? Ja du vett kafor ein eg meine. Etter å ha lest det utsagnet der ca 10 ganger skjønte jeg hva det stod der...makan til grautmål!
PK Skrevet August 30, 2005 Forfatter Skrevet August 30, 2005 PK: Ka møye sko han hatt for an? Ja du vett kafor ein eg meine. Etter å ha lest det utsagnet der ca 10 ganger skjønte jeg hva det stod der...makan til grautmål! Nydelig stavangerskdialekt, blir ofte litt spesiell når skrevet.... Hehe
Viko Skrevet August 30, 2005 Skrevet August 30, 2005 Var jævla fin den M635... Denne er IKKJE mangen av.. Vil ha en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå