PK Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Tror prøveskilter er lov så lenge det er meldt fra om på forhånd og bilen ikke er falleferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Tøff bil Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 starta bilen igår, den gikk fint som bare det den, men fuska litt når jeg gav på! men det som er er at når jeg peila olja, hehe... så lignet det veldig mye på melk litt tykk melk! hehe... så nå trur jeg det blir no toppakningsbytte! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 grattis med ny bil litt i det laveste laget kanskje.men lavt er tøft.liker det jeg eksosen var jo noe for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 hmm..kanskje jeg som ikke har fått med meg alt her men..er det slutt på projektet her eller?=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 feit bil da:P passe lav også eksosa var jo konge plassert! *fikk noen ideér i hodet til min:D* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hva med å trekke om setene dine da? Kan ikke koste mye det. Sikkert lettere å få solgt og da om de er feks helsort??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 det får kjøper gjøre, jeg har bare ikke plass til de jeg hvis jeg ikke hadde solgt e21`n så skulle de vært i den, men alt blei solgt til fordel for den nye e30`n... ikke den i denne tråden altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Bare den ikke ender opp som den her så... Sånn ja Steike mye vakkkert å se i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Har du funnet ut sånn ca hvor mye du skal ha for setene? Er interessert i de jeg, da jeg også snart begynner på et E30 prosjekt med S62 motor, vet du hvor mye de veier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 skal ha 2k, kan evt veie de i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå