Diesel power Skrevet August 31, 2005 Skrevet August 31, 2005 Æ har ikke syklet på Fursetfjellet, men CsiTurbo e vel fra Molde og ett fjell kan man nesten altids finne stier på. Trenger ikke være stier heller. Bare det ikke er for mye lyng og kratt så går det som regel bra å komme fram. Lyng sett seg bare i kjedet og forårsaker stopp og velt. Gøy det å, men det blir lite fart av det Alpinbakker er ett hett tips. Når det er sagt så er bratt nedstiging i lyng faktisk ganske morsomt. Vet aldri hva som lurer i lynget. Spennede. Har ikke skadet meg skikkelig enda, så det er ikke ekstremsport det er snakk om. Er ikke godt trent lenger, så dette er for alle som vil gjøre noe morsomt. Like gøy for trent som utrent utøver. Men det er greit å ikke være redd for å falle av sykkelen.
Runar-CSi Skrevet September 5, 2005 Forfatter Skrevet September 5, 2005 Sykkelen har 24 gir... Usikker på størelse da det ikke sto på ramma....
Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Skrevet September 5, 2005 Det kan i teorien være 28 gir, 7 tannhjul på bakkransen og 4 på framkransen. Om dette er uvanlig eller ikkeeksisterende på sykkel har jeg ikke peiling på!
bimmerdude Skrevet September 5, 2005 Skrevet September 5, 2005 Det er så og si standard med 3 drev foran.
Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Skrevet September 5, 2005 Det tror jeg nok. Kan ikke huske å ha sett annet enn 3 tannhjul foran, men siden det er langt utenfor mitt interesseområde og bildene var for utydelige til å kunne telle så lanserer jeg gjerne teorier på løpende bånd!
Runar-CSi Skrevet September 5, 2005 Forfatter Skrevet September 5, 2005 hehe...det jeg mente var faktisk 24.... vet ikke hvorfor jeg skrev 28... 3 drev foran og 8 bak....
Runar-CSi Skrevet September 5, 2005 Forfatter Skrevet September 5, 2005 Hva er d egentlig med meg.... er jeg så trøtt allerede??
Runar-CSi Skrevet September 23, 2005 Forfatter Skrevet September 23, 2005 Kan eventuelt byttes i noe kult... en svin billig bruks bil kansje....
SanMiguel Skrevet September 24, 2005 Skrevet September 24, 2005 hvor mye har du tenkt å sitte igjen for den?
Runar-CSi Skrevet September 24, 2005 Forfatter Skrevet September 24, 2005 hvor mye har du tenkt å sitte igjen for den? Det kommer het an på hvilke forslag som kommer.... så det er bare å komme med forslag... er åpen for det meste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå