c_ellef Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Er det noen som vet hvorfor stort sett alle som har Audi eller VW absolutt må rakke ned på BMW? Var en liten tur nedi Sandnes her om dagen, da sto det en VW Golf 2 parkert der med et klistremerke på bakruta hvor en fyr sto og urinerte på BMW-logoen. Kjenner flere som kjører AUDI, de greier liksom ikke å ytre seg nok mot BMW. Er de bare misunnelige for at de har gjort et bomkjøp selv og ikke vil innrømme at BMW er det som skiller mann fra smågutt? Hadde vært artig å fått svar på dette. Hører sjelden eller aldri at BMW-førere rakker ned på andre bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 ....... Hører sjelden eller aldri at BMW-førere rakker ned på andre bilmerker. Då vil eg først seie at eg trur du høyrer dårleg...hehe. Skal ikkje vere lenge på forumet før du får masse BMW-forguding og ofte på bekosning av andre merker!!! Trur ikkje at Audi og VW folk føler at dei har kjøp "katta i sekken"...dei har vel kjøpt dette merket for at det er det dei vil ha......prisen er då rimeleg lik på Audi og BMW........ Men det er nok ofte at slik nedrakking er av folk som ikkje har testa noko serleg anna en det dei har sjølv.....dette gjeld og begge vegar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Skal love deg at BMW eiere rakker ned på andre bilmerker! Bare se selv på din egen signatur! Forhjulstrekk = feilhjulstrekk!!! Jeg personlig syns alle merke diskusjoner er latterlige ettersom jeg synes omtrent alle bilmerker har en eller annen fin bilmodell. Men jeg hater at folk kaller bilen min for kebabkjerre og pakkisbil. Greit når det er fra folk som har greie på BMW eller har BMW selv (og det ligger selvironi bak det eller humor bak det). Men ikke når det er folk som tror BMW lager dårlige biler. Syns det er patetiske og ignorante folk som sier sånt og da mister jeg respekten for dem. Barnslige drittsekker som sier sånt. Er akkurat som det er lov å si du kjører drittbil fordi du kjører BMW. Hvilke andre bileiere er det som får høre at du kjører en drittbil? Som han over meg er det folk som har lite greie på eller vet lite om andre bilmerker som slenger dritt om andre merker. Jeg vet at alle merker har sine positive og dårlige sider så jeg holder meg for god til sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 Skal love deg at BMW eiere rakker ned på andre bilmerker! Bare se selv på din egen signatur! Forhjulstrekk = feilhjulstrekk!!! Vil ikke se på det som å rakke ned på andre bilmerker. Jeg bare foretrekker bakhjulstrekk, har kjørt en del bilder med forhjulstrekk og syntes ikke det er noen god løsning. Hvis andre vil kjøre med dette, så må de gjerne det Men det er nok som dere sier, de som rakker mest ned på andre har ikke selv prøvd noe annet enn det merket de har selv. Det er like dumt som at de som ikke har lappen skal fortelle meg hvordan jeg skal kjøre bil. Det viktigste er å ha troen på det man selv har valgt og være stolt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Merket litt av dette selv. VW og Auda-eiere ser rart på meg når jeg kommer kjørende. Bryr meg midt i....... Gliser bare og har den arrogante minen For meg må folk få kjøre det de vil. Litt rart kanskje at de har sånn holdning, men så lenge de bare smeller med kjeften eller glor stygt er det jo greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Jeg har en annen opplevelse. Pratet med en sånn Audi fyr som driver og bygger en S2 med over 900 HK. Han innrømmet velvillig at BMW har bedre kjøreegenskaper og vektfordeling enn Audi og han sa selv at BMW har MYE bedre komfor enn Audi (noe jeg synes hørtes rart ut). Men den fyren hadde peil og var trygg på det han snakket om. Er mest folk som ikke er trygge på sine egne meninger som slenger dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Synes det er idiotisk og barnslig å rakke ned på andre bilmerker. Jeg synes f.eks Audi har veldig mange fine modeller, særlig A3 Pappa hadde forøvrig en chippa A4 (1.9 TDI). Den var originalt senka, og lå UTROLIG GODT på veien. Som pappa sier, "det er det råeste jeg har kjørt gjennom svinger". Han har nå en E39 525D med M-tech understell, så han er BMW frelst han óg. Men han likte Audi'en og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Men jeg hater at folk kaller bilen min for kebabkjerre og pakkisbil. Greit når det er fra folk som har greie på BMW eller har BMW selv (og det ligger selvironi bak det eller humor bak det). Men ikke når det er folk som tror BMW lager dårlige biler. Syns det er patetiske og ignorante folk som sier sånt og da mister jeg respekten for dem. Barnslige drittsekker som sier sånt. Er akkurat som det er lov å si du kjører drittbil fordi du kjører BMW. Hvilke andre bileiere er det som får høre at du kjører en drittbil? Det blir ikke noe bedre når tv-programmer og bilblader som autofil kalte E46 Cabriolet for en "kebabcruiser". Det var siste gangen jeg kjøpte Autofil. I tillegg så omtaler bladet E36 modellen som en "bil med ødelagt image", altså det refereres enda en gang til innvandrermiljøet. Synd at slike stereotyper blir ytret i Autofil... Og ja, jeg får også høre at jeg har kebabkjerre osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Men jeg hater at folk kaller bilen min for kebabkjerre og pakkisbil. Greit når det er fra folk som har greie på BMW eller har BMW selv (og det ligger selvironi bak det eller humor bak det). Men ikke når det er folk som tror BMW lager dårlige biler. Syns det er patetiske og ignorante folk som sier sånt og da mister jeg respekten for dem. Barnslige drittsekker som sier sånt. Er akkurat som det er lov å si du kjører drittbil fordi du kjører BMW. Hvilke andre bileiere er det som får høre at du kjører en drittbil? Det blir ikke noe bedre når tv-programmer og bilblader som autofil kalte E46 Cabriolet for en "kebabcruiser". Det var siste gangen jeg kjøpte autofil. I tillegg så omtaler bladet E36 modellen som en "bil med ødelagt image", altså det refereres enda en gang til innvandrermiljøet. Synd at slike stereotyper blir ytret i autofil... Og ja, jeg får også høre at jeg har kebabkjerre osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Var på streetmeet igår, var et par biler som hadde sånn der tommy som pisser på BMW merket i bakruta (Ikke så rart, VAG-folk er misunnelige på BMW ) Men men, jeg overbevisste en kamerat av meg om at bmw var bedre(VAG-kar), dro han med på en tur under bygdøy lokket, det forteste bilen min er god for, han ble rimlig sjokkert heh Og jeg har jo tross alt bare en vanlig E34 med litt stivere dempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 har fler vag kompiser jeg som har begynt og kjøre bmw istede for de mener det er en bedre bil all over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 har fler vag kompiser jeg som har begynt og kjøre bmw istede for de mener det er en bedre bil all over. ..etter å ha "lurt" meg sjølv til å tru at framhjulstrekk var nesten like bra som bakhjulsdrift (etter 13 år med Audi/VW) så var det godt å kome over til bakhjulsdrift igjen ja..... Starta bilkarrieren min med bakhjulsdrift, div gøy som Porsche, Toyota (MR2)+++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Har hatt noen bmw`er og nå denne audien. Det aller første man legger merke til er at audi ser MYE nyere ut inni og utenpå...begge bilene har litt invandrings-stempel men men...bilene er forholdsvis dyre, men tror kanskje audi er litt dyrere enn bmw`N? (feks, 1.8turbo mot 320-325)...? BMW og audi har en sinnsyk kjørekomfort og statusstempel (tror jeg), begge bilene er utentvil mine favoritter. Har hatt audien i 1 mnd ++ nå...eneste jeg allerede har merket er dette med forstillinga, har en bærearm som er slakk..ellers virker som sagt kanskej audien litt mer luksuriøs...? BMW og Audi Brødre i frontlinjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CooperS Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Jeg kjører Mini, og vitsene fra RWD (BMW/Cossy) gjengen satt meget løst da jeg skulle prøve meg på den lokale banen (Reve), men det ble stille etter hvert når jeg lærte bilen å kjenne, samt gjorde noen endringer i hjulopphenget, og resultatene begynte å bli bedre. Etter det jeg vet, så er det kun en BMW som har kjørt raskere rundt banen enn FWD'en min, det var en 330. Den dagen kjørte jeg ikke selv, men jeg blir alltid slått av en VW Buggy (hvis den virker som den skal) og en AWD Sierra Cossy. Så er det noe jeg er drit lei, så er det det evindelige maset om hva som er best? FWD eller RWD? Kan man ikke bare KJØRE den bilen man har, å ikke prøve å frelse verden!!! Husk, fanatisme er roten til ALT vondt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå