Morten318 Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Kjøpte noen litt sota blinklys foran til min E36. Men har den orange hetta inni der.. Noen som har noen erfaring med å splitte glasset og lime det igjen? Eller noen lure triks... Vil ha ut den slik at det ikke er orange skjær i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Lurer også på dette, men tviler på at det er noe å gjøre da hetta sitter fast i lykta. Vanskelig uten å ødelegge hele lykta Synd, for jeg liker lykteglasset veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 Lurer også på dette, men tviler på at det er noe å gjøre da hetta sitter fast i lykta. Vanskelig uten å ødelegge hele lykta Synd, for jeg liker lykteglasset veldig godt Ja, går vel ann men da kommer vel dugg og fukt med en gang.. men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Skal prøve å få gjort noe med dette neste sommer når jeg får angel eyes. Må pønske på ett eller annet lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 Ingen som har gjort dette?? Får ikek sett på bilen min før ikveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Jeg skjønte ikke helt....er dette en E36? Er vel bare å sette i sølvpærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 må si meg enig i at den skjønte ikke jeg heller. jeg har også de grå/sorte blinkersene og det eneste orange hos meg er pæra på ene siden... (har ikke fått bytta den da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 Det er til E36 ja.. Pæra mi er blank fordi inne i blinklyset sitter det en hette som er orange som er rundt pæra.. kanskje litt bedre forklart her nå.. fikk lakkert noen pærer sølv i går og satt i bak og på siden.. det blei veldig pent.. men ville hatt det foran å.. Fikk et tips et annet sted om å varme opp limet og ta det fra hverandre og varme det opp igjen og klistre det isammen igjen.. Er dette noen god løsning? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 fikk det til.. det gikk med en hel halvtime.. hehe.. gjorde følgene. 1. fant fram: liten avbiter, litt lang nebbtang og dremmel multi. 2. skjærte løs hetta. 3. klipte og dro ut løse deler og delte opp mer osv.. 4. løp ut i boden. lakket to blinklys pærer. 5. dro på shell og brukte kompressor luft og rengjorde lyktene.. 6. sitter her å skriver og venter på at pærene skal tørke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 på en toyota mr2. var den gule kuppelen(grøftelys) av glass, der vart det kort prosess.. KNUS! hvitt fint lys på et blunk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 på en toyota mr2. var den gule kuppelen(grøftelys) av glass, der vart det kort prosess.. KNUS! hvitt fint lys på et blunk! Hehe. .var ikke like lett her.. kappe litt og drive med avbiter og nebbtang.. men det ordnet seg.. får håpe resultatet ser like bra ut i morgen i lyset som i kvel i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Vil bare høre hva folk synes om hvordan det blei. Slik var det og slik blei det: beklager for store bilder men har akkuratt fått kamraet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 blei en stor forbedring ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Mine blinklys ser like ut som på det første bildet, men jeg har orange pærer. Er det bare å skifte til hvite? Lovlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå