hagenisse Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Bilen min har tullet litt på tomgang i lengre tid nå, rett etter oppstart må jeg oftere og oftere gi litt gass for å hindre at den bare dør og etterpå bruker den litt tid før den stabiliserer seg. Bilen ser ikke ut til å trekke falskluft, så tenkte jeg skulle prøve neste ting som folk ser ut til å foreslå - rense tomgangsregulatoren. Men den sitter jo så upraktisk til på denne motoren.. Noen som har gjort dette og kan si litt? Hva må av for å komme til osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 En ellers på tomgang? Noe feil da, eller er det bare ved oppstart? Uansett ved oppstart? Eller kun når bilen har stått lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 Trenger ikke ha stått lenge, men det er alltid verst rett etter oppstart. Etter en stund går den helt normalt, men stopper jeg f.eks i lyskryss så kan det hende den varierer litt, surrer mellom 750-1000rpm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå