jcvold Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 jeg leker litt med tanken om å kjøpe en e-36 M til våren ,og selge den når høsten kommer.vil dette bli vanskelig,eller er den lett å selge? (regner seff med at jeg kansje taper noen tusen,men det er det verdt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 kjøpe skjønner jeg hvorfor, men hvorfor selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 ville IKKE ha satset på noe sånnt nei. du må jo risikere å sitte med bilen en stund før du får solgt på den tiden. er jo en bil for spesielt intresserte.gammel og dyr.sånnt er ikke lett å bli kvitt i en fart. men hvorfor selge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Dessuten er det den verste løsningen mtp. pris. Slike biler er alltid dyrest på våren og billigst på høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Som Gunnar sier, dyre om våren, billige om høsten.. Så, hvorfor ikke kjøpe den nå og la den stå over vinteren..? Kan vel hende det ikke lønner seg om du evt må ha lån på den. Men skal ikke se bort ifra at det kanskje lønner seg. Prisen er godt under vårpris nå og fremover. Kan gjøre ett godt kjøp om selger absolutt vil bli kvitt bilen før vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 må definutivt ha lån på den ja! tanken var å selge den når jeg er "ferdig" altså har rast fra meg og kan si at jeg har eid en M3!har ikke råd til å sitte med en sånn.spesielt ikke en 3,2L kansje jeg kan leie en hos noen en sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 hør med forsikringsselskapet før du tenker på å kjøpe en sånn bil. jeg tenkte litt på å kjøpe en 3.2, men det stoppet ganske brått da jeg snakket med de på forsikringsselskapet. De sa ganske klart ifra at de ikke ønsket å forsikre en slik bil. og dessuten, hvis jeg var ute etter en m3, og jeg fant en der selgeren bare hadde hatt bilen i noen måneder hadde jeg begynt å lure... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 he he ikke noe problem å kjøpe en sånn bil billig litt før våren i februar mars, for så og selge den i juli/august til samme prisen hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 ...dette er sikkert ikkje problem om du er villig til å tape på den kursen ein slik bil står i på høsten. Det er mange som vil gjere eit høstkupp på ein ikkje typisk vinterbil, men då må prisen vere rett( les billig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 må definutivt ha lån på den ja! tanken var å selge den når jeg er "ferdig" altså har rast fra meg og kan si at jeg har eid en M3!har ikke råd til å sitte med en sånn.spesielt ikke en 3,2L kansje jeg kan leie en hos noen en sommer? Du kjøper, jeg kjøper av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 deal... eller så får vi spleise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå