knet Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Er det noen som kan si meg kor eg kan få tak i de Angel Eyes ringene som man kan bruke på org lykter takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 www.ebay.de Men de ringene som du vil montere, er noe dritt spør du meg. Inne på samme link finner du garantert komplette lykter fra feks. FG - med ringene ferdig montert. Koster ikke så mye heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knet Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 ok så det er bedre og helle spandere noen lapper på hele lykte fra hella? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 prøv mobilsentrum, de har til e36, men de fester du innafor lykteglasset. det blir fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 prøv mobilsentrum, de har til e36, men de fester du innafor lykteglasset. det blir fint. disse er vist bare dritt pga det er LED, de på www.ebay.com er cccfl som vistnok lyser mye bedre, se eks http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knet Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 takker for all info , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Dette er såkalte ccfl angel eyes, desverre ikke så bra bilder men, kjøpte de på ebay å fikk satt de inn, fornøyd selv værtfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jeg har hella angel eyes, og de er utrolig pene. Hadde sånne "ebayringer" før, og da var jeg igrunn ganske fornøyd med de, men nå når jeg fikk ekte vare ser jeg veldig stor forskjell! Men selvfølgelig, det er jo myyye billigere med bare ringene, så det er opp til hver enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jeg har peiling, men ikke på angel eyes. Du nevnte ikke i overskriften din hva jeg skulle ha peiling på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Trådstarter skulle nok ha lest www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 1. Fornuftige trådnavn/overskrifter - Forsøk å skrive fornuftige og fortellende overskrifter på tråder dere lager! Hjelp!! eller lignende sier ingenting om hva du vil ha hjelp med. Det gjør at mange unødig må klikke seg inn på tråden din, samt at det ikke er sikkert at de som faktisk kan hjelpe deg sjekker den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jeg har hella angel eyes, og de er utrolig pene. Er nok delte meninger om hvor pene hella-lyktene er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jeg synes ringene i Hella-lyktene er for små. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Og ikke minst opp-ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Ja, det er sant. Bruddet i lysringen bør være opp på Angel eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå