Gå til innhold

Uflakks !! *få ut litt damp*

Divine
 Share

Anbefalte innlegg

Arhg!!!! Denne dagen er faen den svarteste i kalenderen hitill i år!

Jeg våkner opp syk og jævelig (kvalm, feber, fullpakke med andre ord)

Det først jeg finner ut er at forsterkeren min er død, så ryker kjøleskapet, så skal jeg ned til legen og elektrikker , men da starter ikke bil jævelen og jeg må skaffe start kabler (fremdeles like syk) så på vei til byen går faen meg den nye bmw'en min varm ! (92 325) og må på verksted! Og jeg som har null kroner akkurat nå (kjøpte bilen for 3 uker siden) :evil::evil:

Sånn var det med forige bmw jeg kjøpte også, den hadde jeg en dag og så måtte den på verksted fordi tempraturen ble farlig høy. Håper faen i meg bmw har fått rette opp i den svakheten på nyere biler ellers er dette min siste bmw på mange år framover *lei og bruke mer på bilen en på og leve*

(dette gir seg sikkert om et par uker, men nå er jeg rimelig skuffa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke akkuratt BMW sin feil det eller?

Bilen er snart 14 år gammel. Det skjer med alle bilmerker, kanskje du burde sjekket den bedre før du kjøpte`?

Hadde BMW brukt like mye tid på kvalitet i motorene sine som å forandre på sylindervolum så hadde kanskje kvaliteten blitt bedre!

Hvorfor skal de forandre på det hele tiden egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en slik dag på fredag.

Begynte fint med en flott og kontrollert forbikjøring av en sivilsnut (diskrè UP-bil). Det endte med 6500 kr i bot og 2 prikker! Hva er galt i dette landet?

Flott vei, oversiktlig, bred og ingen trafikk, samt ingen mennesker eller hus inntil heller, men 70 km/t skal de ha. Så drar man forbi fordi man har dårlig tid, 98 km/t i 70 sona = 6500 kr!!!!

Latterlige høye bøter, i latterlige lave fartsgrenser. Skulle tro jeg hadde gjort noe veldig kriminelt. Hadde jeg banka opp en fyr, hadde jeg maks fått 4000, det er tydeligvis ikke så farlig, bare man ikke kjører littegrann for fort.

Jeg er overhodet ikke en av de svina som kjører 200 km/t i en 70 sone, men ligger like over som regel, og litt mer over ved forbikjøring. Akkurat som de fleste andre med BMW.

Har snuten noe i mot folk med BMW?

En kompis med BMW sa at man måtte regne noen tusen i året i bøter når man hadde BMW fordi snuten alltid målte dem. Stemmer dette?

Men ikke nok med det.

Senere på dagen får jeg ett lysarmatur over meg og kutter opp armen og må sy 4 sting. Ikke den største operasjonen, men likevel nok ulykker i løpet av en dag spør du meg.

Men i dag skinner solen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke akkuratt BMW sin feil det eller?

Bilen er snart 14 år gammel. Det skjer med alle bilmerker, kanskje du burde sjekket den bedre før du kjøpte`?

He he he, nei.. Det gjør det ikke . Har hatt 3 stk bmw'er skjedde på alle de. Har hatt 2 toyotaer, og det var bare tut og kjør den ene var 10 år den andre 16 år :wink:

Og jeg skjekket ut bilen grundig for kjøp, men sånt som det kan man ikke sikkre seg mot , kan man vel ? Så lenge vannpumpa og termostat var byttet i juli 05, har jeg ikke noe annet og gå på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vifta på bilen som var den skyldige gitt (ifølge de på verkstede) :wink: Bare 2500 på et verksted ikke dårlig :evil:

Håper jeg bare de har grunnen der , og at det ikke er noe annet i tilegg !!

Som forige gang, kjørte i 2 uker så gikk møkka varm igjenn. Hadde den inne da viste det seg at det var en tett føler som hadde bestemt seg for og dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utslitt viskosekobling? Det er noe du kunne forsikret deg mot (sjekket før kjøp). Du hadde nok også fått det riktige svaret her inne om du hadde beskrevet feilen.. :) Men du trenger sikkert en 32mm nøkkel for å få av koblingen. Schvær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en slik dag på fredag.

Begynte fint med en flott og kontrollert forbikjøring av en sivilsnut (diskrè UP-bil). Det endte med 6500 kr i bot og 2 prikker! Hva er galt i dette landet?

Flott vei, oversiktlig, bred og ingen trafikk, samt ingen mennesker eller hus inntil heller, men 70 km/t skal de ha. Så drar man forbi fordi man har dårlig tid, 98 km/t i 70 sona = 6500 kr!!!!

Latterlige høye bøter, i latterlige lave fartsgrenser. Skulle tro jeg hadde gjort noe veldig kriminelt. Hadde jeg banka opp en fyr, hadde jeg maks fått 4000, det er tydeligvis ikke så farlig, bare man ikke kjører littegrann for fort.

Jeg er overhodet ikke en av de svina som kjører 200 km/t i en 70 sone, men ligger like over som regel, og litt mer over ved forbikjøring. Akkurat som de fleste andre med BMW.

-----------------------------------------------------------------------------

Har snuten noe i mot folk med BMW?

En kompis med BMW sa at man måtte regne noen tusen i året i bøter når man hadde BMW fordi snuten alltid målte dem. Stemmer dette?

-----------------------------------------------------------------------------------

Hvis de fleste som har bmw kjører litt over fartsgrensa som du sier så er det ikke rart purken prioriterer bmw.For min egen del har jeg ikke merket noe av dette etter mange år med bmw så bot får du uansett bilmerke,Gamle Sierra tror jeg ligger et hakk foran bmw på det område

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...