Filur Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Hvor mange eksemplarer finnes det av denne i Norge??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 4 - 5 stk. tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eee Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 4 - 5 stk. tror jeg. Jeg har hørt 6-7stk. Men ikke helt sikker. Vi har i hvert fall hver vår. Jeg vet også at det finnes en lilla utgave på vestlandet, tror det er Stavanger. På Vårmønstringen Frognerseteren har jeg sett en Touring-utgave og en annen sort BiTurbo (som kanskje ikke er din trotto??) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Det er 2 stk sorte ja, eee. Hvor mange av disse som har originalt understellsnummer innpreget av Alpina vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 Det var en grå BiTurbo på Våler i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Trotto: Hvor kjøpte du de sorte baklyktene dine? Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Trotto: Hvor kjøpte du de sorte baklyktene dine? Pen bil! Takker. Jeg byttet de faktisk med en svenske som ville ha de som sto på min bil. He-he. Men de selges vel hos Schmiedmann/Motortechnik.... http://norway.schmiedmann.com/ProductPi ... 57_big.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Gratulerer med månedens bil! Velfjortent:) Er ikke så mange av de bilene der her til lands nei, shikkelig gliiiis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Har ny månedens for oktober klar, men får ikke lagt inn før til neste uke, så Alpinaen må stå i noen dager til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 er en sort bi-turbo i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristensen Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 groooooooooooooooooomt.....blei redde når eg såg an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 hk på de der orginalt er da ? strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 360hk orginalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Meget spesiel bil,blir sikkert nesten mer værdt som tia går kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 fint at slike gammle poster blir tatt opp igjen! var fint å se denne bilen igjen! liker den veldig hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå