Hosse Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Hi Første tråd her:-) Dersom det er noen i Bærumsområdet her som trenger hvite blinklys foran til en E34, så gi meg et pip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 hi, satan er det din bil så er du en heldig jævel...x5...huff..vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 PenguiN; Jepp, men den er til salgs nå Bare å komme å hente, visst du har lyst på! http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... de=6024944 256 visninger til nå og 3 telefoner.. Krysser fingrene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceodewd Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Fin bil den X5'en.. hva skal du ha nå da? Kjøpe resten av bilen rundt de hvite blinkersa til E34 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 Hehe, nja E34 har jeg hatt for noen år siden, men vet ikke helt om jeg har lyst på det nå lenger. Nydelig bil, men tror heller jeg sikter mot en X5 2004 modell dersom jeg finner et bra ex! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå