Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

:x:x:x:x:x:x funnet stylinga i fylla og montert den på i rusa tilstand eller? :x

ser en stygg monsterfront(er vel noe monster-styling) og en like talentløs bakende... faen meg noe av det ..ja..ikke ord.. *mye stygge ord og det Motsatte av gjennomført*

#-o :-& :-& :-&

Skrevet

denne fangern heter faktisk monsterface eller no.OG DEN ER STYGGGGG

skjønner ikke hva folk tenker med, så en e36 cab i oslo sentrum en dag, var ganske fin i lakken, pent interiør,fine lykter, men så hadde han den monster fronten,dønn stygge sideskjørt og ufolignende bakfanger med 2potter på hver side, idioten lekte deilig, setter seg i bilen og spinner av gårde ender opp med 360 der.

Skrevet

Ikke Norges styggeste. Det er med skam jeg meddeler at den stylingen begynner å bli vanlig. Ikke første bilen jeg har sett med det der...

Skrevet

Helt grusomt å se en BMW slik. Jeg gråter her jeg sitter... At det går an å ødelegge en bil på den måten. Skulle vært straffbart. Skjønner ikke at BMW godtar dette.

Enda mindre skjønner jeg folk som vil kjøre rundt på den måten. Makan til Harry rånebil skal du lete lenge etter. BMW skal ose av eleganse, stil, og kvalitet. Ikke plastikk.

Nei fysj av meg. :x:x:x:x:x:x:x:x:x

TK

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...