Mangel Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Har nesten ikke ord på hvor j**** jeg synes denne bilen er, men en ting skal være sagt. Det er biler som denne som ødelegger BMW's omdømme.. huff og huff http://www.arcticstreetmeet.net/bilder/DSC00103.JPG http://www.arcticstreetmeet.net/bilder/DSC00090.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 off.. hekje ord en gong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 URK! Ja, må si meg enig med trådstarter gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 funnet stylinga i fylla og montert den på i rusa tilstand eller? ser en stygg monsterfront(er vel noe monster-styling) og en like talentløs bakende... faen meg noe av det ..ja..ikke ord.. *mye stygge ord og det Motsatte av gjennomført* :-& :-& :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 fy f... mulig å gjøre en bil sånn.... fysj!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 denne fangern heter faktisk monsterface eller no.OG DEN ER STYGGGGG skjønner ikke hva folk tenker med, så en e36 cab i oslo sentrum en dag, var ganske fin i lakken, pent interiør,fine lykter, men så hadde han den monster fronten,dønn stygge sideskjørt og ufolignende bakfanger med 2potter på hver side, idioten lekte deilig, setter seg i bilen og spinner av gårde ender opp med 360 der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 *brekkninger* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Må si jeg likte skiltplasseringa bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Fy feite for en skamfull bil Sånne biler sverter bmw merket.. Skulle vært lover og regler om slikt missbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 huff og fy... vedder på at den er eid av pakkiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 jalla jalla ja ja ikke akkurat en vakker bil men syns nå folk kan drive på som dem selv vil.har sett styggere biler enn denne da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Ikke Norges styggeste. Det er med skam jeg meddeler at den stylingen begynner å bli vanlig. Ikke første bilen jeg har sett med det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Helt grusomt å se en BMW slik. Jeg gråter her jeg sitter... At det går an å ødelegge en bil på den måten. Skulle vært straffbart. Skjønner ikke at BMW godtar dette. Enda mindre skjønner jeg folk som vil kjøre rundt på den måten. Makan til Harry rånebil skal du lete lenge etter. BMW skal ose av eleganse, stil, og kvalitet. Ikke plastikk. Nei fysj av meg. TK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Bilmisshandling!!!!#"¤%&( urk...nei må bare gå ut av tråden igjen, blir faen sjøsyk av den monstertingen der :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Ja tenk å kaste bort så mye penger på å ødelegge bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg