Gå til innhold

Norges styggeste og mest jalla E36??

Mangel
 Share

Anbefalte innlegg

Sorry folkens..... kunne aldri falle meg inn å gjøre noe sånnt med min bil. Skulle bare se hvor slemme folk kunne være hvis personen som eier bilen faktisk hadde turt å si det. noe jeg ikke hadde gjort :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

huff og fy... vedder på at den er eid av pakkiser :lol:

herregud..at d går ann. jeg har faktisk sett mange stygge bmw'er norske kjører og tro meg har sett flere som er styggere enn den her. du trenger ikke å være så jævlig rasistisk heller da, hans bil, hans penger, hans smak. du har vel kanskje ikke sett wasif sin bmw 323ci individual. som er kåret til europas råeste på euro(xtreme)carshow 3år på rad. ja og han er pakistaner. det er mange pakistanere som har fine biler vettu og har ganske så god smak når det gjelder biler og styling. se å voks opp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at jeg har sett den bilen oppe ved Nordkjosbotn i troms.

Sorry, men den bilen der er fæl!

Hvem er det som egentlig er produsenten av det kittet?

bilen tilhører på storsteines i troms... å er ikke eid av en "pakkis". er en 325, den hadde noen stilige 18" felger. men disse var ikke på når bilde ble tatt. må innrømme at jeg ikke liker monster fronten, men det er jo ikke vi som skal si hva han skal ha på sin bil. Smaken er som baken, todelt :) synes det er teit å kritisere bilen til andre så mye... Pass heller på deres egne biler, kansje noen synes de er stygge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og fy... vedder på at den er eid av pakkiser :lol:

herregud..at d går ann. jeg har faktisk sett mange stygge bmw'er norske kjører og tro meg har sett flere som er styggere enn den her. du trenger ikke å være så jævlig rasistisk heller da, hans bil, hans penger, hans smak. du har vel kanskje ikke sett wasif sin bmw 323ci individual. som er kåret til europas råeste på euro(xtreme)carshow 3år på rad. ja og han er pakistaner. det er mange pakistanere som har fine biler vettu og har ganske så god smak når det gjelder biler og styling. se å voks opp!!!

Jeg er både enig og uenig med deg...

Det jeg er uenig i, er at det også finnes mange pakistanere med god smak når det gjelder å style en BMW, for jeg har til dags dato enda ikke sett en som har stylet med stil (men den dagen jeg ser en, så skal jeg holde kjeft ;))

Det jeg derimot er enig i, er at det finnes like mange nordmen som styler bilene sine som om de skulle ha tenkt med `lillehjernen` som jeg sier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nss, hva faen er det du sitter og sier på et forum? sikkert en pakkis som eier den? er du idiot eller har du bare sløv hjerne halvdel, kanskje du skulle passe kjeften din og komme deg ut her ifra?

Helt enig... Rasistpisspreike ditt kan du holde for deg sjøl!

Bilen var jo kongeråååå!! Vil ha sånn E36! Seriøst sinnsykt tøff :D

KØDDA! (til det andre jeg skrev)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Sorry, badpow, selvom bilen kanskje har x antall hk så må jeg si at jeg gir ganske langt, ja du vet.

Uansett, bilen er fortsatt stygg, dvs, det hjelper ikke å lakere, det eneste som hjelper er å få bytta fangerene og da er det ikke lenger helt den samme bil vi snakker om selv om rammenret er likt, er det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...