ehrnst Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Sorry folkens..... kunne aldri falle meg inn å gjøre noe sånnt med min bil. Skulle bare se hvor slemme folk kunne være hvis personen som eier bilen faktisk hadde turt å si det. noe jeg ikke hadde gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER_LOVE Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 huff og fy... vedder på at den er eid av pakkiser herregud..at d går ann. jeg har faktisk sett mange stygge bmw'er norske kjører og tro meg har sett flere som er styggere enn den her. du trenger ikke å være så jævlig rasistisk heller da, hans bil, hans penger, hans smak. du har vel kanskje ikke sett wasif sin bmw 323ci individual. som er kåret til europas råeste på euro(xtreme)carshow 3år på rad. ja og han er pakistaner. det er mange pakistanere som har fine biler vettu og har ganske så god smak når det gjelder biler og styling. se å voks opp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Mener at jeg har sett den bilen oppe ved Nordkjosbotn i troms.Sorry, men den bilen der er fæl! Hvem er det som egentlig er produsenten av det kittet? bilen tilhører på storsteines i troms... å er ikke eid av en "pakkis". er en 325, den hadde noen stilige 18" felger. men disse var ikke på når bilde ble tatt. må innrømme at jeg ikke liker monster fronten, men det er jo ikke vi som skal si hva han skal ha på sin bil. Smaken er som baken, todelt synes det er teit å kritisere bilen til andre så mye... Pass heller på deres egne biler, kansje noen synes de er stygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 huff og fy... vedder på at den er eid av pakkiser herregud..at d går ann. jeg har faktisk sett mange stygge bmw'er norske kjører og tro meg har sett flere som er styggere enn den her. du trenger ikke å være så jævlig rasistisk heller da, hans bil, hans penger, hans smak. du har vel kanskje ikke sett wasif sin bmw 323ci individual. som er kåret til europas råeste på euro(xtreme)carshow 3år på rad. ja og han er pakistaner. det er mange pakistanere som har fine biler vettu og har ganske så god smak når det gjelder biler og styling. se å voks opp!!! Jeg er både enig og uenig med deg... Det jeg er uenig i, er at det også finnes mange pakistanere med god smak når det gjelder å style en BMW, for jeg har til dags dato enda ikke sett en som har stylet med stil (men den dagen jeg ser en, så skal jeg holde kjeft ) Det jeg derimot er enig i, er at det finnes like mange nordmen som styler bilene sine som om de skulle ha tenkt med `lillehjernen` som jeg sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 En ting. hva om nss er litt i mot dem da? Greit nok jeg liker dem ikke men har lissom ikke no i mot dem.. men for svarte han kan vel si hva han føler for? Ikke bland meg inn i denne samtalen begrunnet dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Nss, hva faen er det du sitter og sier på et forum? sikkert en pakkis som eier den? er du idiot eller har du bare sløv hjerne halvdel, kanskje du skulle passe kjeften din og komme deg ut her ifra? Helt enig... Rasistpisspreike ditt kan du holde for deg sjøl! Bilen var jo kongeråååå!! Vil ha sånn E36! Seriøst sinnsykt tøff KØDDA! (til det andre jeg skrev) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Wasifs bmw er litt overkill den og, men tiden har sin dom. Hvem vill kjøpe en testarossa breddet e30 med rød candy som var meget in i begynnelsen og modten av 80 talet idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badpow Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Tenk nåkka så latteli av den persjon som har lagt ut dem her bildan...biln e uner oppbygging å vill være færdi i løpet av våren 06. mvh Arne v Myrvoll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Både den røde og svarte var skikkelig heslige ! For å si det sånn så var det masse annet jeg ville prioritert på bilen enn monsterface styling og som aguilera sa det "jetmotorer", men på en annen side har alle ulik smak å takk gud for det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 http://www.autopower.se/galleri/whymust ... hybrid.jpg fin fin:P hoho her er mye å hente til inspirasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 http://www.autopower.se/galleri/whymustthey/bilder/honda_hybrid.jpg fin fin:P hoho her er mye å hente til inspirasjon... En lett balnding av BMW, Mercedes og Honda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 http://www.autopower.se/galleri/whymustthey/bilder/honda_hybrid.jpg fin fin:P hoho her er mye å hente til inspirasjon... En lett balnding av BMW, Mercedes og Honda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badpow Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Legg ut bilda av dokkers bila så ska æ bynne å kritisere..hahahahahahahahahahah. Monster stiln e rå, ska legge ut bilda sjøl når bygge e heilt færdig..motor prøvd i benk 1064hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet September 28, 2005 Forfatter Share Skrevet September 28, 2005 Sorry, badpow, selvom bilen kanskje har x antall hk så må jeg si at jeg gir ganske langt, ja du vet. Uansett, bilen er fortsatt stygg, dvs, det hjelper ikke å lakere, det eneste som hjelper er å få bytta fangerene og da er det ikke lenger helt den samme bil vi snakker om selv om rammenret er likt, er det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 jeg må slutte å spise og se på slike bildetråder samtidig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg