Gå til innhold

Forsikring mot bøter?

Cappel
 Share

Anbefalte innlegg

Hmmm, kan ikke skjønne at dette kan lønne seg for forsikringsselskapet. Synes hele greia lukter svindel jeg. Enkel måte å skaffe seg penger på i tilfelle: Starte et aksjeselskap, få inn masse medlemsavgifter, tappe selskapet (i form av direktør lønn til seg selv og andre goder), stikke i skifteretten slå sjappa konk. Genialt :)

Noen som vet om noen som har erfaringer med dette selskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkes jo bare opp til 10k i året da, så det kan nok gå rundt det der. Jeg kunne godt tenkt meg den forsikringen, 1100,- i faste utgifter er tryggere enn å plutselig få 7800,- uforutsette kroner i trynet. Men jeg har enda aldri fått en fartsbot, så jeg er vel en av de som hadde blitt med på å sikre overskudd. :P

Menmen, det er en god idé om man bare vil gjøre raske penger for så å slå firmaet konk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkes jo bare opp til 10k i året da, så det kan nok gå rundt det der. Jeg kunne godt tenkt meg den forsikringen, 1100,- i faste utgifter er tryggere enn å plutselig få 7800,- uforutsette kroner i trynet. Men jeg har enda aldri fått en fartsbot, så jeg er vel en av de som hadde blitt med på å sikre overskudd. :P

Menmen, det er en god idé om man bare vil gjøre raske penger for så å slå firmaet konk.

får du 7800 kr i bot så kjører du ikke (lovelig) noe sted på en stund værtfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel ja!

Rart. Pendler daglig og av de bilene som kjører forbi meg på motorveien, er sjelden en BMW.

Er vel heller auda-førerne som mangler kontroll...

Bor i Trondheim synes egentlig det går pent for seg i trafikken her. Har bodd en del år i Oslo og der er det en annen kjørestil. Brukte noen måneder på å venne meg til trøndersk kjørestil. Blir liksom ikke forbanna over at bilen foran meg i lyskrysset bruket et halvminutt på å finne første gir og slippe gi gass lengre :D Inntrykket jeg har er ihvertfall er at de som har biler som egner for å kjøre fort gjerne gir litt ekstra gass uansett merke. Audi er vel verstingene, men BMW førerne er ikke så mye bedre.

Merker selv at gjennomsnittsfarten min har gått opp en del etter at jeg kjøpte BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...